جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دستگیری ۲۶۲ متهم در «رعد ۱۸» پلیس ری

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 824629
فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای هجدهمین مرحله از طرح رعد پلیس و دستگیری ۲۶۲ متهم خبر داد.
دستگیری ۲۶۲ متهم در «رعد ۱۸» پلیس ری
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، هجدهمین مرحله از طرح رعد پلیس شهرستان ری با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ری کلید خورد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد ماموران انتظامی شهرستان ری اشاره و اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش همکارانم در کلانتری ها و پلیس‌های تخصصی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و عملیات های پیچیده در هجدهمین مرحله از طرح رعد، ۲۶۲ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ۱۲ باند سازمان یافته در انواع جرائم متلاشی شده و ۱۴۸ نفر از سارقین که بیشتر حرفه‌ای و سابقه دار بوده و بعضاً خشن و به عنف و زورگیر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۲۹ قاچاقچی مواد مخدر در سطح خرد و کلان در عملیات‌های این پلیس شناسایی و دستگیر و سی و یک کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ۱۱۶۱ مشروبات الکلی کشف و ضبط و چهار نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

 سرهنگ جلیلیان ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه در این مرحله از طرح رعد پلیس ری را ۱۴ میلیارد تومان ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: پرونده ها به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع داده شدند.
https://jahannews.com/vdcir5av3t1arq2.cbct.html
jahannews.com/vdcir5av3t1arq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا اين مراجع قضايي با اين همه مجرم و خلافكار
كه هر روز تحول مي گيرد چه مي كند....؟