جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد:

اجتماع بزرگ جامعه ی کارگری و کارفرمایی با شعار مردان میدان تولید

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 824547
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ جامعه ی کارگری و کارفرمایی با شعار مردان میدان تولید برگزار شد.
اجتماع بزرگ جامعه ی کارگری و کارفرمایی با شعار مردان میدان تولید
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، این مراسم با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مدیران و معاونان وزارت صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، خانواده های شهدای حرم و امنیت و 6 هزار نفر از کارکنان شرکت های صنعتی و خودروسازی برگزار شد.

در این مراسم سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رشادت های حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و تروریسم منطقه و از خود گذشتگی هایی که برای دفاع از حریم ائمه داشتند سخنرانی کرد. همچنین سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا..(ص) ضمن تبیین عملکرد سردار شهید سلیمانی در زمان حضورش، تاثیرات این شهید بزرگوار در ادامه روند مقاومت در منطقه و کشورهای اسلامی را بیان داشت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با حضور مردم و کارگران پیکر 18 شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس، تشییع و از خانواده های شهدای مدافع حرم و امنیت در جامعه کارگری و همراهان حاج قاسم سلیمانی تجلیل شد. همچنین بعد از این مراسم 12 هزار بسته ارزاق معیشتی و دارویی به همراه 100 جهیزیه که برای خانواده های کم برخوردار جامعه کارگری تهیه شده بود ارسال خواهد شد.

این مراسم به همت سازمان بسیج کارخانجات تهران بزرگ و همراهی حوزه بسیج ۵۰۳ امام حسن مجتبی (ع) گروه خودروسازی سایپا به شکل با شکوهی با حضور مردم و کارگران شرکت های صنعتی و خودروسازی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
https://jahannews.com/vdchkkn6q23nimd.tft2.html
jahannews.com/vdchkkn6q23nimd.tft2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *