سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

جنایت اشتباهی مرد مست

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 824540
مرد مست که فردی را اشتباهی با چاقو به قتل رسانده بود، بازداشت شد.
جنایت اشتباهی مرد مست
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت ۲ بامداد یکشنبه یازدهم دی امسال، یکی از ماموران کلانتری امامزاده‌حسن (ع) تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت اطلاع داد مردی زخمی در بیمارستان فوت کرده‌است. با دستور قضایی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان حاضر شدند و مشاهده کردند مردی حدود ۴۰ساله براثر ضربه چاقو به دستش و خونریزی ناشی از آن، فوت کرده‌است. از روی کارت‌ملی مقتول، هویت او به دست آمد و خانواده‌اش شناسایی شدند. با تحقیق از آن‌ها معلوم شد ساکن همان محله امامزاده‌حسن (ع) هستند و او برای خرید از خانه بیرون رفته که به قتل رسیده است.

همچنین در تحقیقات از اهالی، هویت قاتل شناسایی شد و ماموران با دستور بازپرس محمد حسین زارعی، به مخفیگاهش رفته و او را دستگیر کردند.

فرهاد، متهم ۳۶ساله دیروز برای تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: با مردی اختلاف و درگیری داشتم، به دنبالش بودم تا او را تنبیه کنم.

آن شب وقتی به یکی از خیابان‌های امامزاده‌حسن (ع) رفتم، مشروب خورده و مست بودم. همیشه چاقو حمل می‌کردم. به طور اتفاقی با مرد جوان در خیابان روبه‌رو شدم.

چون مست بودم، فکر کردم او همان مردی است که با وی درگیر بودم. نامش را صدا زدم و چشم در چشم شدیم که توجهی نکرد. با هم درگیر شدیم. او هم چاقو داشت.

ضربه‌ای به دستش زدم که زخمی شد و بعد فرار کردم. وقتی دستگیر شدم، فهمیدم او فوت شده‌است. حالا که تصویر مقتول را دیدم فهمیدم در عالم مستی فرد بی‌گناهی را اشتباهی کشته‌ام.
https://jahannews.com/vdcayynaw49num1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayynaw49num1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم اگر برای حمل چاقو حکم اعدام بزارن خیلی از این نزاعهای خیابونی جمع میشه و اینقدر دعوا توی خیابونها نمی بینیم
Iran, Islamic Republic of
بدبخت دو عالم