سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

پشتیبانی رسانه‌ای ضدانقلاب از خبرنگاران اصلاح طلب

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 824526
برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در سال‌های اخیر یکی از کانون‌های اصلی پرورش و تربیت خبرنگار برای شبکه‌ها و رسانه‌های ضدایرانی بوده‌اند.
پشتیبانی رسانه‌ای ضدانقلاب از خبرنگاران اصلاح طلب
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تاکنون چندین نوبت به این مسئله اشاره کردیم که برخی خبرنگاران فعال در رسانه‌های اصلاح طلب، خواسته یا ناخواسته به صورت خبرنگاران میدانی رسانه‌های معاند در ایران فعالیت می‌کنند.

مطالب تولیدی توسط این خبرنگاران در اغلب موارد با استقبال ویژه رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی مواجه می شود.

علت این است که خط رسانه ای این مطالب دقیقا همراستا با عملیات روانی دشمن بوده و پازل جنگ روانی علیه مردم ایران را تکمیل می‌کند.


در همین راستا بلافاصله پس از بازداشت این خبرنگاران، صدای بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی به اعتراض بلند می شود! سوالی که در ذهن ایجاد می شود این است که مگر این افراد، خبرنگاران نیابتی رسانه های معاند هستند که این رسانه ها اینچنین با عصبانیت نسبت به بازداشت این افراد موضعگیری می کنند؟!

واقعیت این است که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در سال‌های اخیر یکی از کانون‌های اصلی پرورش و تربیت خبرنگار برای شبکه‌ها و رسانه‌های ضدایرانی بوده‌اند. اشخاصی همچون مسعود بهنود، مجتبی واحدی، علی‌اصغر رمضانپور، مسیح علینژاد، حسین باستانی، مرجان شیخ‌الاسلامی آل آقا، فریبا داوودی مهاجر‌، رکسانا صابری، نفیسه کوهنورد، فرناز قاضی‌زاده، اکبر گنجی، ابراهیم نبوی، فرشته قاضی، رضا حقیقت‌نژاد، نیک آهنگ کوثر، مانا نیستانی، امید معماریان، هوشنگ اسدی، نوشابه امیری، محمد مساعد، جمشید برزگر، اردشیر امیر ارجمند، نیما راشدان و...از جمله افرادی هستند که پیش از این در رسانه های اصلاح طلب در داخل ایران فعالیت داشته و سپس راهی رسانه های ضدایرانی شدند.

 
علاوه بر این وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران چندی پیش در بیانیه مشترک تبیینی خود پیرامون حوادث اخیر تصریح‌ کرده بودند که برخی خبرنگاران شاغل در رسانه‌های اصلاح‌طلب در دوره‌هایی که با عنوان «جنگ ترکیبی و براندازی نرم» توسط سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) برگزار شده بود، شرکت کرده بودند.

خبرنگاران اصلاح‌طلب دستگیر شده در دوره‌های آموزشی سازمان جاسوسی آمریکا شرکت داشته و هر دو نفر آنها نقش منابع اولیه خبر‌‌سازی برای رسانه‌های بیگانه را ایفا کرده‌اند. خبرنگارانی که با اخبار جعلی و جهت‌دار پیرامون خبر درگذشت مهسا امینی، به ایجاد پروژه آشوب در ایران کمک کردند.


در این میان قصور و تقصیر مدیران رسانه های اصلاح طلب، غیرقابل انکار است. این افراد باید درباره اینکه چرا با بودجه بیت المال، برای رسانه‌های ضدایرانی نیرو تربیت می‌کنند، پاسخگو باشند.
https://jahannews.com/vdcewe8vpjh8wni.b9bj.html
jahannews.com/vdcewe8vpjh8wni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی ما می گوییم رسانه های اصلاح طلب بدون استثناء مزدوران غربی هستند برخی باور نمی کنن.
Iran, Islamic Republic of
دوباره البانی نشین ها و سایبری هاشون شروع کردند
Iran, Islamic Republic of
عدم اعلام برائت اصلاح طلبان از ضد انقلاب گواه و مؤید این مُدعاست...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان هم با معاندین خارج نشین هم فکر هستند..