کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به کار خونین کابینه نتانیاهو +عکس

12 دی 1401 ساعت 11:57

کابینه جدید رژیم صهیونیستی که با آغاز سال جدید میلادی، کار خود را با حمله به نابلس آغاز کرده بود، این بار نظامیانش، دو جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، نیروهای کادر درمان در کرانه باختری، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند که دو فلسطینی که یکی از آن‌ها هفده‌ساله و دیگری بیست‌ویک‌ساله بوده‌، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه «کفر دان» در شمال غرب شهر جنین، به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از «سامر عطیه» مدیر بیمارستان ابن سینا در شهر جنین در این باره نوشت: «دو جوان  شهید و هشت نفر به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر اسرائیل در جریان حمله به روستای کفر دان در غرب جنین مجروح شده‌اند. حال یکی از آن‌ها وخیم است».

خبرگزاری وفا در ادامه اشاره کرد که یکی از شهدا «محمد سامر حسن حوشیه» (۲۱ساله) نام داشته که از اهالی منطقه الیامون بوده و پس از اصابت گلوله به سینه‌اش به شهادت رسیده است. «محمد احمد عابد» (۱۷‌ساله) دیگر شهید فلسطینی و از اهالی کفر دان است که گلوله به شکم و ران او برخورد کرده است.

پیش از ورود ناگهانی و حمله نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در شهر جنین، «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی هدف از اعزام نظامیان صهیونیست به جنین را تخریب خانه فلسطینیان عنوان کرده بود؛ افرادی که تل‌آویو از آن‌ها با عنوان «خرابکار» یاد می‌کند.

این دو جوان فلسطینی اولین شهدای فلسطینی در سال جدید میلادی پس از روی کار آمدن «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی هستند. جمعه گذشته نیز رژیم صهیونیستی، یک روز پس از ادای سوگند کابینه جدید، به شهر نابلس حمله کرد.





کد مطلب: 824494

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/824494/آغاز-کار-خونین-کابینه-نتانیاهو-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com