جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
فرمانده انتظامی پایتخت:

مأموران ما نه خسته می‌شوند و نه عقب‌ نشینی می‌کنند/ پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای امنیت و آرامش جامعه را بهم بزنند/ مجروحیت ۸۰۰ مأمور در اغتشاشات تهران

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 824476
فرمانده انتظامی پایتخت از مصدومیت ۸۰۰ نفر از مأموران پلیس تهران در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر خبر داد.
مأموران ما نه خسته می‌شوند و نه عقب‌ نشینی می‌کنند/ پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای امنیت و آرامش جامعه را بهم بزنند/ مجروحیت ۸۰۰ مأمور در اغتشاشات تهران
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر و عملکرد پلیس تهران در این مدت اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی و در واقع قبل از آن جنگ شناختی با تلاش بی وقفه از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده و خود دشمن و اعوان و انصارش بسیار امیدوار بودند که به نتایج مدنظر برسند اما با هوشیاری مردم _که علیرغم تمام مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی پای نظام بوده و هستند_ به نتیجه خود نرسیدند.

وی به تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در اغتشاشات اشاره و تصریح کرد: ما در این مدت صادقانه ایستادیم و هنوز هم در صحنه هستیم؛ مأموران ما نه خسته می شوند و نه حتی یک سرباز ما عقب‌نشینی کرد ‌و ما در مقابل بدخواهان و دشمنان این ملت ایستاده‌ایم؛ آن هم با روحیه، انگیزه و اعتقاد و باور مان این است که باید مسئولان یک مقداری مشکلات را حل کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به دیگری در خصوص تعداد مامورانی که در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر مجروح یا شهید شده اند اعلام کرد: حدود ۸۰۰ نفر از همکاران ما در این مدت از جراحت سطحی تا جراحت سنگین را متحمل شدند که هنوز تعدادی از آنها حدود ۸ تا ۱۰ نفر در بیمارستان بستری هستند؛ یک نفر از مأموران نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد پایگاه و ایستگاه پلیس مورد تعرض قرارگرفته یا تخریب شده اند گفت: ۶ کیوسک پلیس در مجموع تهران در اغتشاشات آسیب دید.

فرمانده انتظامی پایتخت به وظیفه ذاتی پلیس در برقراری امنیت اشاره و تصریح کرد: پلیس نمی تواند اجازه دهد عده ای که بدخواه این ملت و نظام و کشور و به خصوص اسلام هستند امنیت و آرامش جامعه را بر هم زده و به نوامیس تعرض کرده و اموال مردم را مورد آسیب و تعرض قرار دهند.

سردار رحیمی اعلام کرد: همه بدانند، حتی آنهایی که با ما بد هستند هم بدانند که پلیس خدمتگزار آنها هست و برای امنیت مردم تلاش می کند.
https://jahannews.com/vdciy5avqt1ar52.cbct.html
jahannews.com/vdciy5avqt1ar52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *