جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سرقت طلاهای کودکان با چربی و انبر

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 824349
زوج جوانی که به طلاهای دختران خردسال در کوچه و خیابان دستبرد می زدند در حالی دستگیر شدند که قوطی چربی و سیم چین کوچکی نیز به همراه داشتند!
سرقت طلاهای کودکان با چربی و انبر
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خراسان، به دنبال وقوع چند فقره سرقت طلا از دختران خردسال که موجب دلهره و ناراحتی روحی برای کودکان شده بود، فرمانده انتظامی مشهد دستورات محرمانه ای برای رصدهای اطلاعاتی دقیق، با بهره گیری از توان پلیسی را صادر کرد.

بنابراین گروهی از افسران دایره تجسس کلانتری شهرک مهرگان با هدایت سرگرد مهدی کرامتی (رئیس کلانتری) دامنه تحقیقات پلیسی را در حالی گسترش دادند که برخی از اهالی محل، زن و مرد موتورسواری را شناسایی کرده بودند که به طرز مشکوکی در کوچه و خیابان های اطراف محل وقوع سرقت ها تردد می کردند.

همین سرنخ کافی بود تا نیروهای انتظامی منابع و مخبران محلی را برای شناسایی زوج جوان موتورسوار به کار گیرند، طولی نکشید که منابع محلی از حضور یک زوج موتورسوار با مشخصات اعلامی از سوی پلیس خبر دادند با دریافت این خبر، بی درنگ گروه عملیاتی انتظامی به سرپرستی سروان خدادادی عازم منطقه دهرود شدند و دستبندهای قانون را بر دستان زن و مردی حلقه زدند که مدعی بودند زن و شوهر هستند.

با انتقال این زوج به کلانتری یک قوطی چربی به همراه سیم چین کوچکی از داخل کیف زن ۱۸ ساله کشف شد و بررسی های بیشتر نیز نشان داد که موتورسیکلت مورد استفاده آنان نیز سرقتی است.

بنابراین با صدور دستوری از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) بازجویی از این زوج درحالی آغاز شد که دو تن از دختران خردسال، زن جوان را شناسایی کردند.

تحقیقات بیشتر پلیس بیانگر آن بود که زوج جوان با تردد در کوچه های منطقه دهرود و شهرک مهرگان، دختران خردسال را به نقاط خلوت می کشاندند و طلاهای آنان را با استفاده از روغن های چرب کننده از دست یا گوش آن ها بیرون می کشیدند یا با سیم چین النگوها را می بریدند!

بررسی های افسران دایره تجسس کلانتری مهرگان برای کشف سرقت های دیگر این زوج با استفاده از تصاویر دوربین های مدار بسته همچنان ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdchkkn6w23nixd.tft2.html
jahannews.com/vdchkkn6w23nixd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا" اگه بچه های خردسال النگو و طلا و جواهر همراه نداشته باشن مشکلی پیش میاد؟!