پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تکذیب دروغ پردازی سایت اصلاح طلب

شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 824244
وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تکذیب خبر وقت ندادن مراجع تقلید به خاندوزی اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است.
تکذیب دروغ پردازی سایت اصلاح طلب
به گزارش جهان نيوز، سایت اصلاح طلب انصاف نیوز مدعی شد که روز پنجشنبه احسان خاندوزی برای دیدار با تعدادی از مراجع به قم رفته بود اما تنها آیت الله اعرافی برای دیدار به او وقت می‌دهد و آیات عظام سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی و مکارم شیرازی، برای دیدار با وزیر اقتصاد وقت نداده‌اند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تکذیب خبر وقت ندادن مراجع تقلید به خاندوزی اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است.

متن جوابیه‌ی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به خبری که روز گذشته در انصاف نیوز منتشر شده در پی می‌آید:«مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی خبر مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۹ سایت انصاف نیوز با عنوان «مراجع به وزیر اقتصاد وقت ندادند» اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است.

بر اساس گزارش شادا (پایگاه خبری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی)، سایت انصاف نیوز در خبری با عنوان مراجع به وزیر اقتصاد وقت ندادند در مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۹ از سفر روز پنجشنبه دکتر خاندوزی به قم خبر داده بود که مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است. در ادامه این تکذیبیه ضمن «انتقاد از این خبرسازی دروغ» آمده است: درشرایطی که با یک تماس ساده می‌توان از صحت و سقم یک خبر اطلاع یافت، اما متاسفانه خبر نادرست سفر وزیر اقتصاد به قم نه تنها منتشر شده بلکه روایت‌های دروغ دیگری هم به آن پیوست شده است که با اصول حرفه ای روزنامه نگاری در تصاد کامل است. وزارت امور اقتصادی و دارایی حق پیگری حقوقی این ادعای دروغ را برای خود محفوظ می‌داند».


خیال‌پردازی بی‌بی‌سی فارسی با یک خبر دروغ


پاسخ رئیس روابط عمومی وزارت اقتصاد به خبر دروغ سفر وزیر به قم
https://jahannews.com/vdcbaabwarhb55p.uiur.html
jahannews.com/vdcbaabwarhb55p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *