پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

ضربه مهلک وزارت اطلاعات به جاعلان ارز‌های خارجی

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 824136
وزارت اطلاعات اعلام کرد، تعدادی از سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی بود، دستگیر شدند.
ضربه مهلک وزارت اطلاعات به جاعلان ارز‌های خارجی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت اطلاعات، طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.

در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل موثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcbfabw0rhb58p.uiur.html
jahannews.com/vdcbfabw0rhb58p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
سلطان سکه که اعدام شد سکه ۳ ملیون بود الان چی ۲۳ ملیونه !؟
Iran, Islamic Republic of
چطور است که اینها دستگیر و فردا دوباره این اتفاق توسط فرد دیگری می افتد یعنی سرشاخه اصلی را هنوز نگرفتین .