کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زن زندگی آزادی؟!

جابجایی مرزهای بی‌شرفی/ خشم توئیتری‌ها از توهین علی کریمی به خانواده دکتر زاکانی +تصاویر

مشرق , 5 دی 1401 ساعت 12:05

علی کریمی که در این ۱۰۰ روز بارها با هشتگ "زن، زندگی، آزادی" دست به انتشار اخبار دروغ زده است این بار با توهین به یک "زن" نشان داد حتی صلاحیت لیدری سکوهای استادیوم را هم ندارد.


به گزارش جهان نیوز، علی کریمی چند ماهی است بی خیال شرت ورزشی شده و کت سیاست به تن کرده بی توجه به آداب سیاست ورزی، لیدری آشوب‌ها در ایران را به دست گرفته است. وی که در این ۱۰۰ روز بارها با هشتگ "زن، زندگی، آزادی" دست به انتشار اخبار دروغ زده است این بار با توهین به یک "زن" نشان داد حتی صلاحیت لیدری سکوهای استادیوم را هم ندارد.

در آخرین استوری کریمی نقل قولی کذب از علیرضا زاکانی منتشر شده که سراسر توهین و فحاشی به مادر شهردار تهران، و همسر پهلوان حسین زاکانی است. این لیدر اغتشاشات با عبور از مرزهای اخلاق و پشت کردن به مهمترین شعار اغتشاشات موجب واکنش کاربران توئیتر شد.

این کاربران بیان کردند که این همان انقلاب و اعتراض زنانه است که لیدر های آن به راحتی به زنان مخالفان خود توهین کرده و تهمت می زنند.
 





































کد مطلب: 823738

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/823738/جابجایی-مرزهای-بی-شرفی-خشم-توئیتری-ها-توهین-علی-کریمی-خانواده-دکتر-زاکانی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com