جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اقدام جنجالی روی چهره لیونل مسی/ تخریب اثر هنری پس از فتح جام جهانی +عکس

شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 823546
اثر هنری یک هنرمند اسپانیایی در شهر بارسلونا به مناسبت افتخارآفرینی جدید ستاره آرژانتینی تخریب شد.
اقدام جنجالی روی چهره لیونل مسی +عکس
به گزارش جهان نيوز، زمانی لیونل مسی برای مردم شهر بارسلونا حکم قدیس را داشت اما به نظر می‌رسد از زمانی که او آبی‌واناری‌های این شهر را ترک کرده، محبوبیت ستاره آرژانیتنی نزد مردم بارسا – حداقل برای عده‌ای از آنها – کاسته شده است.

به مناسبت قهرمانی مسی با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، یکی از هنرمندان شهر بارسلونا با نام مستعار «تی‌وی بوی» تصویری زیبا از مسی روی یکی از کیوسک‌های خیابان دیاگونال شهر بارسلونا کشیده که او را با پیراهن تیم ملی آرژانتین، با کاپ قهرمانی جام جهانی در دست و مدالی با نقش دیه‌گو مارادونا دور گردن نشان می‌دهد.

این هنرمند اثر زیبای خود را در شبکه‌های اجتماعی هم به نمایش گذاشته بود که مورد استقبال و تحسین خیلی‌ها واقع شد و آنها را برای تماشای این نقاشی به خیابان دیاگونال بارسلونا کشاند. در این میان اما طبق اعلام شبکه اروپا پرس، فرد یا افرادی اقدام به تخریب نقاشی مسی کرده‌اند. البته به نظر می‌رسد که این افراد بیشتر با آرژانتینی‌ها مشکل دارند تا با مسی چرا که نه تنها چهره مسی بلکه چهره مارادونا را هم در این تصویر مخدوش کرده‌اند.

اخیراً شایعاتی درباره احتمال بازگشت لیونل مسی ۳۵ ساله به بارسلونا منتشر شده بود که با ابراز تمایل او برای تمدید قراردادش با PSG این شایعات رنگ باخت.

https://jahannews.com/vdcfjmdcvw6d0ta.igiw.html
jahannews.com/vdcfjmdcvw6d0ta.igiw.html
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *