پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۴

سوپراستار دهه ۷۰ به کار برگشت

سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 823138
ابوالفضل پورعرب بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون با نظر پزشکان به کار برگشته و مستند داستانی «سگ» تا آخر هفته فیلمبرداری‌اش را از سر خواهد گرفت.
سوپراستار دهه ۷۰ به کار برگشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل پورعرب بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون این روزها دوباره به کار برگشته و مستند داستانی «سگ» در روزهای آتی تولید خود را ادامه خواهد داد. 

علی تقی‌پور تهیه‌کننده فیلم از وضعیت جسمانی خوبِ این بازیگر قدیمی خبر داد و به خبرنگار تسنیم گفت: با آقای پورعرب به کردستان رفتیم و بازدیدی از لوکیشن‌ها داشتیم.

روحیه خوب ایشان باعث شد تا پزشک‌شان اجازه بدهد روزی نیم‌ساعت تا 40 دقیقه به کار روزانه‌شان بپردازند. به همین خاطر از آخر هفته تولید را از سر می‌گیریم تا یک ماه و نیم آینده تولید به پایان برسد. 

وی با اشاره به اینکه قرار است مستند داستانی «سگ» چه زمانی عرضه شود، افزود: ما این مستند داستانی را برای سال آینده و عرضه در جشنواره‌های ایرانی و خارجی آماده خواهیم کرد. 

این تهیه‌کننده درباره جزئیات دیگر از این اثر سینمایی، خاطرنشان کرد: 70 درصد فیلمبرداری این مستند داستانی در کردستان انجام خواهد شد و بخش‌هایی در همدان و تقریباً 10 درصد آن در تهران پیگیری می‌شود. 

گفته می‌شود قرار است ابوالفضل پورعرب در صورت فراهم شدن شرایط تولید، سال آینده یک سریال را کارگردانی کند.

ابوالفضل پورعرب بازیگر 61 ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون «عروس»، «نرگس»، ‌ «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه خود دارد.  

سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از جمله آثار پربازدید او در سال‌های اخیر بوده است. پورعرب در فیلم توقیفی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری نیز بازی کرده و فیلم «غیبت موجه» او که به کارگردانی عباس رافعی ساخته شده هنوز موفق به گرفتن پروانه نمایش نشده است.

او اواخر آبان‌ماه به دلیل حادثه‌ای که سر صحنه فیلمش رخ داده بود در بیمارستان بستری شد و فیلمبرداری فیلمی که در حال کارگردانی آن بود متوقف شد.
https://jahannews.com/vdcc11q442bqis8.ala2.html
jahannews.com/vdcc11q442bqis8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الکی کسی را بزرگ نکنیم،...
الكي روحيه مردم را خراب نكن! مردم به ايشان علاقمندند....
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
الکی قضاوت نکنیم
یوسف
Iran, Islamic Republic of
مردی برای همه نسلها، سوپر استار واقعی