دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اعتصاب کادر درمان در انگلیس؛ پلیس‌ها راننده آمبولانس می‌شوند

چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 822400
گزارش رسانه‌های انگلیسی حاکی است با توجه به قصد کادر درمان در این کشور برای اعتصاب ممکن است از افسران پلیس خواسته شود رانندگی آمبولانس‌ها را به عهده بگیرند.
پلیس‌های انگلیس راننده آمبولانس می‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، گزارش رسانه‌های انگلیسی حاکی است با توجه به قصد کادر درمان در این کشور برای اعتصاب ممکن است از افسران پلیس خواسته شود رانندگی آمبولانس‌ها را به عهده بگیرند. 

یاهونیوز گزارش داده برنامه‌های اقتضائی در شرایط اضطرار در انگلیس حکم می‌کند که نیروهای ارتش برای پر کردن جای راننده‌های آمبولانس فراخوانده شوند. 

اما گزارش‌های جدید حاکی است ممکن است از پلیس هم برای کمک به تعطیل نشدن سرویس‌های حمل بیماران کمک گرفته شود. 

فدراسیون پلیس انگلیس و ولز که نمایندگی حدود ۱۴۰ هزار افسر پلیس در این کشور را به عهده دارد گفته که نیروهای پلیس نمی‌توانند راننده‌های آمبولانس یا کادر درمان ماهری باشند. 

او درخواست‌ها از پلیس برای ایفای نقش در این زمینه را موجب نگرانی خوانده و هشدار داده که استفاده از افسران پلیس در آمبولانس‌ها به معنی آن است که آنها از انجام وظایفشان در لباس پلیس غافل خواهند شد.
https://jahannews.com/vdcdzx0jzyt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzx0jzyt0xo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *