چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

دستگیری سارقی که با پای خود به کلانتری آمده بود!

چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 822373
جانشین رئیس پلیس پیشگیری از دستگیری سارق منزل حرفه‌ای در محله شهرک راه آهن خبر داد و گفت: متهم برای ترخیص خودرو جا مانده در محل جرم به کلانتری مراجعه که دستگیر شد.
سارقی که با پای خود به کلانتری آمده بود!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت منزل در محله شهرک راه آهن تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه از محل سرقت به نحوه ورود و سرقت سارق پی بردند، بیان داشت: ماموران بلافاصله با اطلاعات و مشخصات ظاهری که از سارق به دست آورده بودند خودروی به جا مانده از سارق را کشف و اقدامات فنی را شروع کردند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: سارق برای ترخیص خودرو چند روز بعد از سرقت به کلانتری مراجعه و با درایت پلیس به دام افتاده و بلافاصله دستگیر شد.

طرهانی با اشاره به اینکه تلاش برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی شاکیان دیگر ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم و پرونده به مرجع قضائی ارجاع شد.
https://jahannews.com/vdccmiq412bqi18.ala2.html
jahannews.com/vdccmiq412bqi18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *