دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انتقال تریاک در بار ذرت!

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 822107
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک در عملیات بامداد امروز ماموران پلیس لارستان خبر داد.
انتقال تریاک در بار ذرت!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، سردار رهام‌بخش حبیبی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز بیستم آذرماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" با همکاری سربازان گمنام امام زمان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار ذرت در حال انتقال یک محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت، موفق شدند کامیون حامل بار را شناسایی کرده و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف کامیون جاسازی شده بود کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.
https://jahannews.com/vdchvin6q23nizd.tft2.html
jahannews.com/vdchvin6q23nizd.tft2.html
برچسب ها: تریاک ذرت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *