جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱۱

سردرگمی شبکه‌های ماهواره‌ای برای شب یلدا

جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 821781
شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که بیش از ۲ ماه است هر گونه خوشحالی و شادی را ممنوع کرده و راهبرد حزن و خشونت و عصبانیت را برای مخاطبان خود انتخاب کرده اند، حالا در آستانه جشن شب یلدا، دچار چالش و سردرگمی در حوزه برنامه سازی شده اند.
سردرگمی شبکه‌های ماهواره‌ای برای شب یلدا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، این شبکه ها در کانال تلویزیونی و صفحات فضای مجازی خود، هرگونه عادی سازی فضا و ابراز شادی و خوشحالی را تقبیح کرده و به هر فردی که به هر طریقی خوشحالی کند، شدیدا حمله می‌کنند و فرقه‌های سایبری‌شان، موجی از الفاظ رکیک را نثار افراد می کنند.

حالا و به ویژه پس از مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی که بر اساس نظرسنجی ها و تحولات میدانی، معلوم شده که بیش از 80 درصد مردم، موافق شادی و نشاط ملی در شرایط کنونی هستند، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با چالش برنامه سازی در جشن شب یلدا و عید نوروز مواجه هستند.

از یک سو، اگر روند کنونی حزن و سیاست زدگی و دعوت به اغتشاش و ناامنی را ادامه بدهند، با چالش ریزش مخاطب روبرو خواهند شد و از سوی دیگر، اگر به روال عادی برگردند و شب یلدا و نوروز را جشن بگیرند، با تناقض روبرو خواهند شد و نمی دانند جواب اقلیت رادیکال و فحاشی که در این 2 ماه به تحریک این شبکه ها، حتی گوگوش و ساسی مانکن را بی شرف خطاب کردند را چه بدهند.

از سوی دیگر، نتایج نظرسنجی‌ها، گویای آن است که مردم ایران علیرغم همه تحولات و رخدادها، یلدا و نوروز را جشن خواهند گرفت و اگر لندن نشین ها بخواهند یلدا و نوروز را هم عزا بگیرند، بیش از گذشته ماهیتشان از سوی مردم طرد خواهد شد. 

باید منتظر ماند و دید که "بی بی سی" ، "منوتو" ، "اینترنشنال" و عقبه های شان در فضای مجازی با این چالش چه خواهند کرد؛ آنها در وضعیت آچمزی هستند که نه راه پس دارند نه پیش.
 
https://jahannews.com/vdcevz8vzjh8wfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevz8vzjh8wfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب تیتر تازه دارید یاد می گیرید ماهرانه مقابله کنید.
Iran, Islamic Republic of
سقط بشن این داعشی های وهابی عنتر نشنال
راد
Iran, Islamic Republic of
برن بمیرن.
امین
Iran, Islamic Republic of
بقول خداوند جان دل : «ومکرو و‌مکرالله والله خیرالماکرین»
یه طوری خدا مکر و نیرنگ این مزدوران خائن رو به خودشون برمیگردونه که دستشون برای همون اندک مخاطبین کم‌هوش‌شون هم رو میشه.
United Arab Emirates
به امید نابودی و ناامیدی کامل انها
Iran, Islamic Republic of
اینا مثل زنبوری هستن که خودشو نیش زده نمیدونن باید چه کاری انجام بدن پس از این سردرگمی بمیرن
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر کمی وضعیت اقتصاد درست شود
آن و قت دیگر کیسی گوش به حرف اینها نمیدهد
لعنت بر آل سعود و وهابیت دشمن قدیمی ایرانیان
علی
Iran, Islamic Republic of
کور بشه هر کسی که شادی ایران رو نمی خواد. مسئولان هم دست بکار بشید و مشکلات مردم رو کم کنید. ما ایرانی قوی و با صلابت می خوایم.
شفق زرد
Iran, Islamic Republic of
این ها، مثل خ، ر موندن توی گل، ن راه پس دارن ن راه پیش،،، .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به لطف خدا به عزای سر کرده های خودشون می نشینند تا کمتر سرک بکشن تو ایران خفه خواهند شد به زودی😂😂
کوروش
Iran, Islamic Republic of
این شبکه ها و مجری هاش وطن خودشون رو به پول های عربستان و انگلیس فروختن. خدا ازشون نگذره