جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی در خوابگاه دخترانه خوارزمی/ وضعیت به حالت عادی برگشت

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 821635
مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی کرج از اطفای حریق در خوابگاه دخترانه دانشگاه خبر داد و گفت: وضعیت در حال حاضر آرام است و دانشجویان به اتاق‌های خود بازگشتند، در این حادثه هیچ آسیب جانی گزارش نشده است.
آتش سوزی در خوابگاه دخترانه خوارزمی+ جزئیات
به گزارش جهان نيوز، عبدالوهاب حقی، مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی کرج، شامگاه چهارشنبه در  گفت‌وگو با فارس، ضمن تایید خبر آتش سوزی در خوابگاه دخترانه این دانشگاه، گفت: ساعاتی پیش یکی از اتاق‌های طبقه چهارم بلوک دانشجویی مقطع کارشناسی از یک ضلع دچار حادثه آتش سوزی شد.

وی افزود: علت حادثه از سوی دانشجویان سقوط بخاری برقی روی فرش خوابگاه اعلام شده بود که این امر از سوی کارشناسان آتش نشانی نیز مورد تایید قرار گرفت.

حقی یادآور شد: با توجه به هشیاری سرپرستان خوابگاه بلافاصله دانشجویان از ساختمان خارج شدند و خوشبختانه هیچ کس دچار آسیب جانی نشده است.

وی از اطفای حریق خبر داد و یادآور شد: تنها همان اتاق دچار حریق شده بود، در حال حاضر نیز وضعیت در حال حاضر به حالت عادی برگشته و دانشجویان به اتاق‌های خود برگشتند.
https://jahannews.com/vdcc1sq4p2bqie8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1sq4p2bqie8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *