پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۱

مهلت ۱۰ روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 821634
نامه مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به سوءرفتار اینستاگرام به شرکت متا تحویل داده شد.
مهلت ۱۰ روزه ایران به شرکت اینستاگرام
به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، این مرکز با ارسال نامه رسمی خطاب به آقای مارک زاکربرگ مدیر ارشد شرکت متا در راستای عدم رعایت قوانین مصوبه کشور ایران و قوانین داخلی پلتفرم از طریق دفتر حافظ منافع کشور جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن نسبت به عملکرد سکوهای این شرکت اعتراض کرده است. بنابراین گزارش، در این نامه اهم اعتراضات مطرح شده توسط جمهوری اسلامی در خصوص انتشار سازمان یافته اخبار خلاف واقع، ترویج رفتارهای تبعیض‌آمیز و نفرت‌پراکنی، ترغیب خشونت و ناآرامی‌های اجتماعی، نقض حاکمیت ملی و نقض حقوق کاربران از طریق اعمال استانداردهای دوگانه و زمینه‌سازی فعالیت تبلیغی و عملیاتی گروه‌های تروریستی بر روی سکو های وابسته به شرکت متا، تعمیق شکاف‌های اجتماعی و تبعیض نژادی و قومی،تجزیه طلبی و زمینه سازی برای جرائم سازمان یافته از جمله نقل و انتقال و معامله سلاح جنگی و موادمخدر مطرح شده است. همچنین ترویج رفتارهای نامتناسب جنسی در قبال کودکان و نوجوانان و همچنین عدم ممانعت از پخش لایوهای جنسی، ارائه خدمات جنسی و روسپیگری و آموزش رفتارهای ناهنجار و خلاق قوانین کشور از دیگر موارد مورد اشاره در خصوص نقض اصول اخلاقی در این سکوها بوده است.

گفتنی است؛ در این نامه، مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا فرصت داده تا به منظور فراهم شدن امکان فعالیت پایدار سکوهای مذکور اقدامات لازم از جمله معرفی نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران حداکثر تا 10 روز پس از دریافت نامه از سوی آن شرکت وفق سیاست ها و مقررات کشور در خصوص نحوه فعالیت شرکت‌های خارجی در حوزه فضای مجازی کشور صورت پذیرد.
https://jahannews.com/vdcbf8bwarhb50p.uiur.html
jahannews.com/vdcbf8bwarhb50p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
بشینید تا به نامه شما جواب بده.
Iran, Islamic Republic of
مهم این نیست که جواب بدهند مهم اینست که مشخص بشود ایران دنبال راه حل قانونی مسئله و قانونمند کرد آنها بود و آنها نخواستند و بعد از ده روز اگر تمام پهنای باند این نرم افزارها کم یا بسته شد و حتی با فیلتر شکن هم کسی نتوانست وارد شود کسی گلگی نکنه
Canada
درست مثل نامه هایی که احمدی نژاد به سران کشورها می فرستاد و همگی بی جواب میموند.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطوره، باید اول روش قانونی رفت و بعد نسخه اش رو کاملا پیچید. سلامت روان، روح و جسم ایرانیان در گرو بسته شدن امثال اینستاگرام است، ولو دارویی تلخ تلقی شود!
Iran, Islamic Republic of
جواب ندن بهتر اینستا رو قطع کنن برای همیشه راحت بشیم.
م. ناظر
United Arab Emirates
اصل بد نیکو نگردد، چون که بنیادش بد است
تربیت نااهل را، چون گردکان بر گنبد است
سعدی رحمة الله علیه
بالاخره کاری که باید سال ها پیش انجام می شد، شروع شد.
باید برای انتشار دروغ های رسانه های دیگر هم به مجامع بین المللی علیه رسانه های دشمن شکایت کرد
Iran, Islamic Republic of
اینهمه شرکت دانش بنیاد و مطرح در کشور داریم که فقط کافیه دولت ازشون بخواد نرم افزارهای جایگزین خوبتر از مدل غربیها درست کنند و بهشون امکانات هم بده .
Canada
دقیقا مثل شرکتهایی که کلی امکانات گرفتن تا ۴-۵ جور وامسن کرونا تولید کنند . راستی نتیجه چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه اینترنت نظم پیدا کنه و بچه هامون از این فاضلاب اینستا و تلگرام نجات پیدا کنن
Iran, Islamic Republic of
برای مارک زوکربرگ صهیونیست نامه فدایت شوم میفرستید؟؟!!! الله اکبر!!!!