کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آدم‌ربایی نافرجام مرد تاجر در شمال تهران

15 آذر 1401 ساعت 15:43

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی یک تاجر در تهران خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با اطلاع از آدم‌ربایی مسلحانه یک مرد تاجر در شمال تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات می‌دانی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان هنگامی که باشگاه ورزشی خود را ترک کرده و سوار ماشین بنز خود شده است، 3 مرد جوان با اسلحه اقدام به سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی وی می‌کنند، اما با تلاش مرد تاجر آدم ربایان موفق به انجام نقشه خود نشده و متواری شدند.

این مقام انتظامی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی و اقدامات پلیسی پی بردند، متهمان با خودروی پژو پارس که پلاک آن سرقتی بوده به محل مورد نظر آمدند و اقدام به سرقت مسلحانه کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از روش‌های نوین کشف جرم، متوجه شدند سارقان پلاک خودروی یک تیبا را به سرقت و روی خودروی خود جاگذاری کردند که همین سرنخ کافی بود تا هویت و مخفیگاه 2 نفر از متهمان در جنوب تهران شناسایی شود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی برای تحقیقات بیشتر منتقل کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی اعتراف کردند و مدعی شدند برای زهر چشم و انتقام‌گیری از سوی فردی در ترکیه اجیر شده‌اند و نقشه‌ها را سومین فرد گروه طراحی کرده است و قصد ربودن و یا سرقت خودروی بنز را نداشته‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد ادعای متهمان کذب محض بوده و آن‌ها قصد داشتند برای دریافت پول و اعمال مجرمانه دیگر مرد تاجر را بربایند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


کد مطلب: 821480

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/821480/آدم-ربایی-نافرجام-مرد-تاجر-شمال-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com