شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟ +جزئیات

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب: 821220
به دلیل یخبندان و برودت هوا مدارس برخی از استان ها فردا تعطیل شد.
مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟ +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، مدارس برخی استان های کشور روز دوشنبه چهاردهم آذر ماه به علت برودت هوا و یخبندان غیرحضوری شد.

مدارس برخی شهرستان‌های تهران دوشنبه ۱۴ آذر غیرحضوری شد
شبکه اطلاع رسانی شاد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان، مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت فردا دوشنبه ( 14 آذر 1401 ) غیرحضوری خواهد بود.

همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.
 با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیر حضوری برگزار شدن کلاس ها اتخاذ نشده است. از این رو در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.
مدارس ابتدایی مشهد فردا تعطیل شد

 طبق اطلاعیه آموزش و پرورش خراسان رضوی، به دلیل یخبندان و برودت هوا و بارش برف مدارس ابتدایی و استثنایی مشهد در مناطق هفتگانه و بخش‌های احمدآباد، تبادکان و رضویه فردا دوشنبه 14 آذرماه در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین  شهرستان‌های چناران، طرقبه و شاندیز، صالح آباد،زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، مدارس ابتدایی در نوبت صبح تعطیل هستند.

در شهرستان ‌های فریمان مقطع ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه اول در جلگه رخ و احمدآباد و کلات در کلیه دوره‌های تحصیلی با دوساعت تاخیر کلاس‌ها برگزار می‌شود.

تمامی مراکز استثنایی نیز در این شهرستانها نیز تعطیل هستند و بستر شاد محیا است و دانش اموزان از طریق شاد آموزش‌های خود را پیگیری خواهند کرد.


فعالیت مدارس اردبیل صبح فردا غیرحضوری شد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر فردا به علت برودت هوا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

حسن اسکندرزاه اظهار کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر فردا به علت برودت هوا غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین به صورت غیر حضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های مشگین‌شهر، نمین و هیر نیز در سری قبل از ظهر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

اسکندرزاده ادامه داد: همچنین در منطقه ارشق مشگین‌شهر نیز فعالیت آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در حال تکمیل....
https://jahannews.com/vdccisq4x2bqii8.ala2.html
jahannews.com/vdccisq4x2bqii8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۰۰
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا استان قزوین ابتدایی هارو تعطیل نمیکنه با وجود سرمای زیاد