شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴
جام جهانی ٢٠٢٢ قطر؛

ادعای خبرنگار اهل بولیوی: کنار گذاشتن فغانی و زیبرت توسط فیفا

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 821172
یک خبرنگار بولیویایی مدعی شد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت دیگر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سوت نخواهند زد.
«فغانی» از جام‌جهانی کنار گذاشته می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال اروگوئه در حالی به خاطر تنها یک گل‌ زده کمتر از صعود از گروه H جام جهانی 2022 قطر بازماند که شاگردان دیه‌گو آلونسو معتقد بودند در دو بازی این تیم دو پنالتی‌شان گرفته نشد و یک پنالتی هم به ناحق علیه‌ آنها گرفته شد. کره جنوبی که امتیاز و تفاضل گلش با اروگوئه یکسان بود، تنها به خاطر گل‌زده بیشتر راهی دور بعد شد.

آنها معتقد بودند که علیرضا فغانی داور ایرانی بازی با پرتغال حتی با وجود استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) به اشتباه پک پنالتی به سود حریف گرفت و در بازی با غنا در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی قطر هم دانیل زیبرت آلمانی دو پنالتی اروگوئه را نادیده گرفت.

آگوستین سوارس خبرنگار بولیویایی با اشاره به این موضوع خبر داد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت به دلیل اشتباهاتی که به ترتیب در قضاوت‌های خود در بازی‌های اروگوئه مقابل پرتغال و غنا مرتکب شدند، دیگر در جام جهانی 2022 قطر سوت نخواهند زد و فیفا قصدی برای استفاده از آنها ندارد.
https://jahannews.com/vdciyzavrt1arz2.cbct.html
jahannews.com/vdciyzavrt1arz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قراربود فینالو سوت بزنه
United Arab Emirates
بهتر
Iran, Islamic Republic of
بهتر که حذف شد با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
Iran, Islamic Republic of
خدا جای حق نشسته... کسی که نمک بخوره نمکدان بشکنه سرنوشتش همینه