پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پیام پله از بیمارستان: من قوی هستم +عکس

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 821143
پله، اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پستی از بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو، حال خود را مساعد توصیف کرد.
پیام پله از بیمارستان +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرآنلاین، رسانه‌های مختلف خبر از وخامت حال پله اسطوره فوتبال برزیل داده‌اند و ظاهراً دکترها او را جواب کرده‌اند.

پله به مراقبت‌های شیمی درمانی پاسخ مثبت نداده و به پایان عمرش نزدیک می‌شود. اسطوره فوتبال برزیل از روز سه‌شنبه در پی تورم عمومی بدنش و نارسایی قلبی در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولوی برزیل بستری شد. او به بخش مراقبت‌های تسکین‌دهنده منتقل شده که برای بیمارانی است که در آخرین روزهای زندگی‌شان به سر می‌برند.

در پی جواب ندادن شیمی درمانی، دکترها این روش درمانی را متوقف کرده‌اند. پله درگیر سرطان روده بوده و حالا به نظر می‌رسد که سرطان تبدیل به متاستاز شده است.

پله، اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پستی از بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو، حال خود را مساعد توصیف کرد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت: «دوستان من، می‌خواهم همه آرام و مثبت باشید. من قوی هستم و با امید فراوان و مثل همیشه درمان خود را دنبال می‌کنم. می‌خواهم از تمام تیم پزشکی و پرستاری برای تمام مراقبت های این مدت، تشکر کنم. من به خدا ایمان زیادی دارم و هر پیام عاشقانه ای که از شما در سراسر جهان دریافت می کنم، باعث می شود سرشار از انرژی بمانم. همچنین از شما می خواهم مسابقات تیم ملی برزیل را در جام جهانی نیز تماشا کنید. از شما بابت همه چیز واقعا ممنون هستم.»

https://jahannews.com/vdcgtq97wak9xq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtq97wak9xq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *