پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

واکنش توئیتری‌ها به سرکوب اعتراضات در کانادا

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 821103
کاربران ایرانی در توئیتر نسبت به سرکوب اعتراضات کانادا، واکنش نشان داده و آن را با مواضع دولتمردان این کشور در قبال اغتشاشات ایران مقایسه کردند.
واکنش توئیتری‌ها به سرکوب اعتراضات در کانادا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، از ۱۴ فوریه تا ۲۳ فوریه سال جاری از قانون اعلام وضعیت اضطراری استفاده کرد تا به اعتراض گسترده کامیون‌داران موسوم به «کاروان آزادی» که زمستان سال گذشته با مسدود کردن بخش‌هایی از مرز کانادا با آمریکا، جنوب شهر اتاوا را اشغال کرده بودند، پایان دهد. این کامیون‌داران به واکسیناسیون اجباری و محدودیت‌های مرزی اعمال شده در پی همه‌گیری این ویروس، اعتراض داشتند.

جاستین ترودو ضمن اعلام وضعیت اضطراری اعلام کرده بود برای سکوب معترضان اختیارات لازم به پلیس برای بازداشت و جریمه معترضان داده می‌شود. یا به عبارتی دیگر، کانادا حق داشته است اعتراضات خیابانی را سرکوب کند.

کاربران ایرانی در توئیتر نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و آن را با مواضع دولتمردان کانادا در قبال اغتشاشات ایران مقایسه کردند.


































https://jahannews.com/vdccxsq412bqis8.ala2.html
jahannews.com/vdccxsq412bqis8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر خوب میشد این توئیت ها به زبان انگلیسی هم نوشته میشدند تا خارجی ها هم یه مقدار مغزشون از اکبندی در بیاد.
Iran, Islamic Republic of
اوناییکه خوابند بیدار بشن
Iran, Islamic Republic of
شبکه های تروریسیتی بی بی سی و انترنشنال و منوتو جرأت دارند خبری حتی کوتاه از اعتراضات انگلیس و کانادا رو نشون بدند
Iran, Islamic Republic of
اون دوستمون درست گفته نخست وزیر کانادا همراه با علی کریمی یه شکر ی خوردن ؛ در ضمن فکر کنم علی کریمی رفته کانادا تا با نیروهای کانادا تا مردم اونجا را بکشی بعد استور بزاره بگه اینجا ایران است
Iran, Islamic Republic of
کشوری که هنوز که هنوز در قرن 21 تحت استعمار یک جزیره است ودر سرود ملیش ملکه جزیره رو دعا میکنه ورذیلانه آرزو میکنه که ملکه تا ابد بالا سرشون باشه واونها تحت حاکمیت اون باشند ...نباید به حرفهای بااصطلاح نخست وزیرش اهمیت داد و اونو مهم دونست...چون این جور آدمهای پست وذلیل ثبات شخصیتی ندارند وهر چی میگن ..یکی بهشون دیکته میکنه .عروسک خیمه شب بازی صهیونیستها وانگلیسی ها هستند....اصلا بهش اهمیت ندید..روانی دلقک رو