جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲۸
سطح تحلیل و درک نماینده سابق مجلس از وضعیت فعلی کشور

نسخه نویسی اصلاح طلبان از روی پیشگویی یک استاندار شاهنشاهی فراری برای جمهوری اسلامی/ وقت اعلان آشتی ملی از محمدخاتمی تا گوگوش فرا رسیده است!

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 821094
شما پنجاه سال دیگر می رسید به اینجایی که از ما گرفتید. اما پنجاه سال بعد عده ای دیگر پیدا می شوند و زیر میز شما میزنند و پنجاه سال دیگر ایران را به عقب می اندازند.
نسخه نویسی اصلاح طلبان از روی پیشگویی یک استاندار شاهنشاهی فراری برای جمهوری اسلامی/ وقت اعلان آشتی ملی از محمدخاتمی تا گوگوش فرا رسیده است!
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد علی وکیلی از فعالین سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب که سابقه نمایندگی مجلس را نیز در کارنامه خود دارد، طی یادداشتی از پیشگویی یک استاندار فراری دوره پهلوی برای وضعیت فعلی کشور و آینده انقلاب اسلامی نسخه پیچی کرده است.

به گزارش جهان نيوز، محمدعلی وکیلی طی در مقدمه یادداشت خود به خاطره یکی از انقلابیون اولیه از یک استاندار دوره پهلوی که به خارج از کشور فرار کرده اشاره کرده است.

او در بیان این خاطره دوستش نوشته است که استاندار لرستان در زمان رژیم سابق قبل از فرار ایران در روزهای آخر عمر رژیم شاهنشاهی به او گفته است « شما پنجاه سال دیگر می رسید به اینجایی که از ما گرفتید. اما پنجاه سال بعد عده ای دیگر پیدا می شوند و زیر میز شما میزنند و پنجاه سال دیگر ایران را به عقب می اندازند.»

دوست این چهره اصلاح طلب بعد از نقل این خاطره چنین نتیجه گیری کرده است: حال که خیابان ها را می بینم نگران حرف آقای استاندار هستم. نگذارید ایران پنجاه سال دیگر به عقب برگردد. تن بدهید به تغییر و اصلاح و ایران را از این چرخه شوم نجات دهید!

محمد علی وکیلی بعد از نقل این خاطره با استناد به پیشگویی کارگزار فراری رژیم پهلوی شروع به نسخه پیچی برای جمهوری اسلامی کرده و نوشته است: تاریخ معاصر ما انگار در دوگانه های سازش ناپذیر گرفتار شده است. این خیزش و سخت و خشن و این تصلب بی حد و خشن نمی تواند ما را از این چرخه های شوم نجات دهد. یکسو (سویی که قدرت و امکان دارد) باید تن دهد به تغییر. فقط حکومت است که می تواند با تصمیمی دور اندایشانه و مسئولانه ما را از این موقعیت نجات دهد. دولت به معنای اعم آن (یعنی همان استیت) روانِ کشور است. اوست که می تواند تصمیم بگیرد و سرنوشت کشور را از نو بنویسد. حتی اختیار انقلاب، هرج و مرج و تباهی هم با اوست. همه چیز در این روزها به تدبیر بزرگترین واحد قدرت (یعنی حکومت) گره خورده است. من نمی دانم چرا برخی تغییر را به عقب نشینی تعبیر می کنند. درحالی که تغییر خودِ بقاست. اساساً تغییر تنها سلاح و ابزارِ بقاست. سال هاست که عده ای ضرورت تغییر را فریاد می زنند و البته توسط بخش کاتولیک نظام این شعار تعبیر به براندازی می شود و طبیعتاً مدعیان تغییر نیز متهم به براندازی می شوند و بعضاً تاوان های سنگین داده اند.

این چهره اصلاح طلب در ادامه ارائه نسخه جدید حکمرانی برای جمهوری اسلامی نوشته است: تغییر رمز کارآمدی و شانس بقاست. آب هم بدون تغییر گنداب می شود. امروز گفتمان تغییرخواهی و اصلاح به گفتمان ملّی تبدیل شده است. اکثریت قاطع ملت و نخبگان به نقطه اضطرار تغییر رسیده اند. اما تغییر از چه نقطه ای؟ هرکس به عقب می نگرد انبوهی از رفتارها، ساختارها و سیاست هایی را می بیند که نیازمند تغییر و بازنگری اساسی اند. بالاخره تغییر باید جایی شروع شود. حجم بالای ضرورت ها نباید موجب ترس و یا عدم اقدام شود. مهم این است که مقصد این تغییرات کارآمدی حکومت و تامین زندگی آبرومندانه برای ایرانیان باشد.

این چهره اصلاح طلب در پایان نسخه حکمرانی خود، نهایت حرف دل خود را که اعلان آشتی ملی از محمد خاتمی تا گوگوش است را بیان کرده و چنین نوشته است: ایستادن و تصلب بر یک موضع هیچ هنری ندارد، آنچه دلیری و هنر توامان می خواهد تغییر است.نقطه شروع میتواند اعلان آشتی ملی ازمحمدخاتمی تاشیخ علی اکبرناطق نوری ازگوگوش تاسروش واعلان عفوعمومی برای تمام کسانیکه مرتکب حق الناس نشده باشند و…..

به گزارش جهان نيوز، اصلاح طلبان که به همراه اعتدالیون اصلی ترین عامل برخی ضعف‌های فعلی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور هستند،نه تنها در این سالها درک سطحی از علل شرایط کشور بیان می‌کنند بلکه خواسته یا ناخواسته نیز نسخه‌های انحرافی برای برون رفت کشور از مشکلات ارائه می دهند. با این وجود در سالهای اخیر اصلاح طلبان در نسخه های خود نه تنها آرمان‌ها و ارزش های اولیه انقلاب را هم در نظر نمی‌گیرند بلکه نسخه های عوامانه و کوچه بازاری را نیز برای حمکرانی جمهوری اسلامی با اعتماد به نفس کاذب پیشنهاد می‌دهند.
https://jahannews.com/vdcb98bwarhb5gp.uiur.html
jahannews.com/vdcb98bwarhb5gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتظر
Iran, Islamic Republic of
بله من هم موافق تغییر هستم. چون تغییر برای بقای نظام اسلامی واجب است. اما چه تغییری؟.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان می‌دانند که در حکومتی غیر از جمهوری اسلامی، هیچ محلی از اعراب ندارند.
عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
افساد طلب. یعنی آن پرروئی که ده ها سال است بر مسند حکومت بوده و هیچ کاری برای مردم نکرده و.....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تغییر خیلی خوب است اما به شرط این که همه کسانی که در مسندی بوده اند پاسخگوی کارها و برنامه ها و اموال خود باشند
Iran, Islamic Republic of
سلام-زمان احمدی نزاد فتنه 88 راه انداختیدوزمان دولت13سیزدهم این بازی راه انداختید-شهدا شرمندهایم
Iran, Islamic Republic of
....
فتنه 88
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستن.
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی لاقل یه چیزی بگید تناقض نداشته باشه ... همین خاتمی که اسم بردید بزرگترین حق الناس ها را بر گردن دارد با حمایت از دروغ تقلب در آشوب ۸ماهه کشور و آسیب‌های شریک جرم است با آنکه می‌دانست)و در جلسات خصوصی گفته بود( که تقلب نشده .
Iran, Islamic Republic of
لطفا بگویید منظورتان دقیقا از تغییر چیست ! بند به بند بگویید ! چرا زمان رئیس جمهور محبوب تان این چیزها را نمی‌گفتند؟! منظورتان از تعییر این نیست که در قدرت باشید! اگه رای آوردید که فبها اگه رای نیوردید هم باید یه جوری اسم شما در بیاید وگرنه تقلب شده آشوب میکنید بعد هم دم از آشتی ملی می زنید!
دادار
Iran, Islamic Republic of
در جلسه اوهام ....این اصلاح طلبان به سر می برند دود از سرشان به فلک رسیده....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بانیان وضع موجودند خاتمی و سایر اصلاح طلبا ابتدا باید خودشون را اصلاح بکنند.
سپهر
Iran, Islamic Republic of
خواب آشفته اصلاح طلب و تجزیه طلب و سلطنت طلب تعبیر نخواهد شد این نظام پشتوانه ده ها میلیونی مردمی دارد که در مراسم تشییع سردار دلها مشهود بود.
Iran, Islamic Republic of
.....
پودینه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این همان نسخه اصلاح طلبان است که هر موقع دولت دست آنها می افتند چند ده سال کشور به عقب بر می گردد
کاش به کارنامه خودشان نگاه کنند
مثل دانش آموزی که وقتی نمره نمی گیرد تقصیر را گردن معلم می اندازد
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم اصلاح طلبان و لیبرالها این انقلاب با صلابت و استوار به راه خود ادامه میدهد تا پرچم را به دست صاحبش(آقا امام زمان(عج) برساند. ما هر چه ضربه میخوریم از دست و زبان این جور آدم هاست.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خوبه به حرفش گوش کنیم چون بیراه نگفته
گفته ((همه ی کسانی که مرتکب حق الناس نشده اند))
پس هر کس که مرتکب حق الناس شده، چه با قلمش ، چه با قدمش، چه با کلامش و.... از خاتمی و موسوی و کروبی و اصلاحاتیای فتنه گر گرفته تا همه اون منافقایی که با ارجیفشون و حتی با سکوتشون تو این سالها و اغتشاشات اخیر کلی خسارت مادی و معنوی به این مملکت و ملت زدند باید به چوبه عدالت سپرده شوند. حتی خود ایشون
Iran, Islamic Republic of
با تغییر موافقیم حکومت دست از مماشات بردارد و سران فتنه رو محاکمه کنه دولت بی تدبیر رو محاکمه کنه
تغییر روند فعلی بسیار خوب هست
بسم ا..
Iran, Islamic Republic of
چنین افرادی چرا باید آزاد باشند!؟.
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
شماها حداقل 24سال در قدرت بودید چیزی جز خسارت مادی و معنوی برای کشور ومردم نداشتید، بله شما باید از حذف خود بترسید که الحمدالله از این واقعه فریادتان گوش فلک را کر کرده است و بر اساس آنچه از معارف اهل البیت به ما رسیده این انقلاب را پیش بینی کرده اند و حامیان آن را چون فولاد و دشمنان آنها را شکسته خورده نامیده اند و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلیش امام عصر سپرده خواهد شد.
البته شماها بعید است اعتقادی به این فرمایشات حضرات معصومین داشته باشید تا دور نشده فکری به حال خود کنید و از نفاق دست بکشید ما حاضریم با کفار آشتی داشته باشیم ولی هرگز با منافق چیزی بنام آشتی نداشته و نخواهیم داشت
Iran, Islamic Republic of
نسخه شما براي برون رفت از وضعيت موجود چيست؟
Iran, Islamic Republic of
زمانیکه تریبون صدا و سیما در اختیار امثال ایشان قرار می گیرد تهش میشه این
Iran, Islamic Republic of
مدعیان اصلاح پشت سر اغتشاشگران قرار داشته و دارند و اگر تحرکات اهالی اغتشاش را قرین به موفقیت ببینند برای چیدن میوه تحرکات آنها اشکارتر وارد میدان خواهند شد..
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در این دولت تغییر در حال انجام است ... ولی این تغییرات به مذاق اصلاح طلبان نمی سازد. در بیش از 40 سال تسلط دولتهای نئولیبرال بر اقتصاد کشور، جز نابودی اقتصاد حاصلی برای کشور نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که مدام دم از تغییر می زنن تغییر رو باید از خود شروع کنن چرا خاتمی و ..... تغییر نکنن و نظام فقط تغییر کنه ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی شما از آشتی حرف زدید گفتید عفوعمومی بدهید به غیر از کسانیکه حق الناس نکرده باشد بسیار عالی و اما ؛ محمد خاتمی حداقل از سال 88 تا حالا هرچه خونی ریخته شده به گردن ایشان هست و گوگوش هم حداقل از تأسیس شبکه منوتو هر خونی در این کشور ریخته شده به گردن گوگوش خانم هست در نتیجه اگر هم !؟ عفو عمومی داده بشه شامل حال آقای خاتمی و گوگوش خانم نمیشه طبق فرمایش شما حداقل این دو نفر مرتکب حق الناس شده اند
Iran, Islamic Republic of
جالب این است که اقای وکیلی و یارانش اصلا معتقد به تغییر نیستند و گرنه باید خودشان را تغییر میدادند و واقعیت و حقیقت استکبار را می شناختند.
Iran, Islamic Republic of
میلیاردها تومان خسارت زدید، در حالیکه هشت سال مملکت را رسما خراب کردید، حالا دم از عفو و گذشت و بخشش می زنید،...
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق فاطمه زهرا قلب فتنه رو کور کن