پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آرزوی پولدار شدنم با الکل برآورده شد

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 821072
بسیاری از افراد به دلیل اینکه پول زیادی برای شروع کار ندارند بسیار ناامید هستند اما باید گفت نمونه ‌های موفق جهانی حاکی از این هستند که واقعاً پول درآوردن بدون سرمایه و حتی ثروتمند شدن در کسب ‌و کاری، بدون هیچ سرمایه‌ ای هم ممکن است.

من مثالی برای این باور هستم و توانستم فعالیت جدیدم را با روشی نوین در حوزه الکل آغاز کنم و پس از مدتی اندک سرمایه ای که داشتم به یک درآمد میلیاردی تبدیل شد.
 

الکل طبی خوراکی


الکل ماده ای شیمیایی است که در نتیجه ی تخمیر مواد نشاسته ای در دستگاههای تقطیر تولید می شود و امروز الکل طبی خوراکی به عنوان یکی از مهم ترین وسیله های مبارزه با بیماری ها و عفونت های شدید به حساب می آید و دستمال مرطوب با الکل سفید 70 درصد چندین سال است که برای مبارزه با ویروس ها وعفونتی های کرونایی به کمک مردم آمده است.

ما در این مرکز الکلی را تولید می کنیم از مواد کشاورزی با دستگاههای پیشرفته و نیروی متخصص در این زمینه که در نتیجه یک ماده ی کاملا ارگانیک برای شما به ارمغان می آوریم.

با رعایت نکات بهداشتی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و الکل بهترین و سهل الوصول ترین ماده ای است که شما را از شر ویروس و عفونت و بیماری و میکروب می رهاند.


 

الکل سفید یک لیتری


امروزه الکل سفید یک لیتری در صنعت داروسازی برای ساخت محصولاتی مانند بی حس کننده ها، ضدعفونی کننده ها، داروها، لوسیون ها و برای ساخت لوازم آرایشی مانند عطر، دئودورانت و شامپو فرش استفاده می شود.

استفاده الکل ۷۰ درصد از آنجا که برای استفاده از الکل سفید بیشتر در مورد گند زدایی استفاده می‌شود و همچنین از الکل ۷۰ درصد برای ضد عفونی کردن دست ها استفاده می شود.

اما باید به این نکته توجه کنیم که زمان استفاده از این نوع الکل ها مقدار قابل توجهی از این مواد می‌تواند به ریه‌های ما نفوذ کند.

پس اگر ما این ماده را از نوع شیمیایی و صنعتی استفاده کنیم، مطمئناً به ریه های ما آسیب وارد می‌کند.

ولی اگر از نوع سنتی که در ایران بسیار تولید می‌شود و از محصولات کشاورزی برای تولید این محصول استفاده شده است.


 

الکل سفید 96 درصد


برای خرید الکل سفید 96 درصد و انواع دیگر الکل با ما تماس بگیرید. الکل خوراکی 96 درصد از یک ملاس چغندر قند با منشاء کشاورزی، بسیار خالص و با بوی مشخص است.

الکل یک ماده ی فرار است با رنگ سفید رنگ آب و دومین حلال جهانی است.

یک روش تشخیص 70 درصد الکل کمی روغن داخل الکل بریزیم روغن ته نشین شود این درصد الکل 70 است اگر روی آب بماند این درصد الکل با توجه به بوی مشخص کمتر از 70 درصد است.

این محصول طبیعی در دستگاههای تخمیر بعد از رقیق سازی و جداسازی به دستگاه تقطیر وارد می شود.

از تخمیر قندها با استفاده از مخمر تولید می شود. قندها عمدتاً از غلات و ملاس به دست می آیند.

https://jahannews.com/vdchqzn6i23nivd.tft2.html
jahannews.com/vdchqzn6i23nivd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *