جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۰
اصلاح طلبان چرا اول از عملکرد خود در کردستان سخن نمی‌گویند؟

سفر آیت الله رئیسی به کردستان ضدانقلاب را ناکام کرد؛ اصلاح طلبان دستپاچه شدند/ کار به انکار حضور رئیس جمهور بین مردم کردستان هم رسید +تصاویر

دولت رئیسی تاکنون برای مردم کردستان چه کرده است؟
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 821036
جریان اصلاحات و اعتدالی بیش از دو دهه سکان اجرایی کشور را دست داشته اند و باید در این زمینه نسبت به عملکرد خود درباره کردستان پاسخگو باشند
سفر آیت الله رئیسی به کردستان ضدانقلاب را ناکام کرد؛ اصلاح طلبان دستپاچه شدند/ کار به انکار حضور رئیس جمهور بین مردم کردستان هم رسید +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه همراه شماری از اعضای هیئت دولت و با هدف بهره‌برداری از سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج به استان کردستان سفر کرد.

به گزارش جهان نيوز، پروژه آبرسانی از سامانه انتقال آب سد آزاد کردستان به تصفیه‌خانه سنندج یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان بود که اجرای آن از ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود و تا پایان دولت دوازدهم فقط ۱۵ درصد پیشرفت داشت، اما در دولت سیزدهم اجرای آن در اولویت‌ قرار گرفت و با اقدام جهادی دولت مردمی ۸۵ درصد باقیمانده طرح اجرا و این پروژه تکمیل شد.

برای اجرای این پروژه که به لحاظ توپوگرافی در یکی از ناهموارترین و صعب‌العبورترین مناطق کشور اجرا شده، ۸۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است. به دلیل ناهمواری مسیر انتقال آب، چند ایستگاه پمپاژ در مسیر احداث شده که آب را تا ارتفاع ۴۸۰ متری پمپاژ خواهند کرد.
با بهره‌برداری از این طرح علاوه ‌بر ارتقای قابل توجه کیفیت آب شرب و انتقال سالانه حداقل ۵۷ میلیون مترمکعب آب سالم به شهر سنندج، پایداری آب شرب نیز تا افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.
 

 
سفر رئیسی و شکست پروژه ضد انقلاب در ناامن‌سازی کردستان
به گزارش کیهان، طی هفته‌های گذشته برخی از خارج‌نشینان و مزدوران جیره‌خوار ضدانقلاب و تجزیه‌طلب با ترفندهای مختلف دنبال تحریک احساسات مردم این استان و ایجاد اغتشاش و آشوب و ناامنی بودند.

این در حالی است که تجربه تاریخی نشان داده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر وقت نهادها و مسئولان کشور برنامه‌های منسجمی برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی در دستور کار داشتند، دشمن با جنگ نرم و ترکیبی در پی مانع‌تراشی و جلوگیری از این رشد برآمده‌اند.

اما به‌رغم تلاش‌های عناصر تجزیه‌طلب و ضد انقلاب و همچنین جریان رسانه‌ای مزدور آمریکائی- انگلیسی- سعودی برای قرار دادن مردم مقاوم، مجاهد، جوانمرد و با غیرت این خطه در مقابل نظام‌، سفر آیت‌الله رئیسی به این استان و افتتاح پروژه عظیم آبرسانی به سنندج و دیدار با مردم خونگرم این شهر گام بلند دیگری در جهت پیشرفت و آبادانی کردستان عزیز بود.
 

 
حضور سرزده رئیس‌جمهور در میان مردم و بازاریان سنندج
رئیس‌جمهور همچنین به صورت سرزده در میدان آزادی و بازار سنندج که نسبتاً شلوغ بود حضور یافت و با مردم و کسبه بازار خوش ‌و بش کرد که در همین حین صاحبان یکی از مغازه‌ها به محض دیدن رئیس‌جمهور با روی خوش چند قدم پیش رفت و با آیت‌الله رئیسی سلام و احوالپرسی گرمی کرد.
رئیس‌جمهور هم از این مغازه‌دار اوضاع کسب و کار را جویا شد که این کُرد سنندجی در پاسخ گفت: شکر الحمدالله. او درحالی که دستش در دست رئیس‌جمهور بود به داخل محل کسبش دعوت کرد و با شکلات از آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه پذیرایی کرد و رئیس‌جمهور بدون تعارف با برداشتن شکلات تشکر کرد و به سمت سایر کسبه‌ رفت.

فعال اصلاح طلب : انتظار بود رئیسی به شکل غیرگزینشی و بدون مانع بین مردم کردستان حضور می‌یافت !
اما با ناکام شدن ضدانقلاب در کردستان با سفر رئیس جمهور به این استان، اینبار برخی چهره های اصلاح طلب فعال شدند تا دستاوردهای این سفر را تخریب کنند.

در حالیکه رئیس‌جمهور به صورت سرزده در میدان آزادی و بازار سنندج که نسبتاً شلوغ بود حضور یافت و با مردم و کسبه بازار خوش ‌و بش کرد، الياس حضرتي، مدیر مسئول روزنامه اعتماد طی یادداشتی نوشته است: انتظار بود رئیسی به شکل غیرگزینشی و بدون مانع بین مردم کردستان حضور می‌یافت !
 

 
این چهره اصلاح طلب بدون در نظر گرفتن دیدارهای آیت الله رئیسی با مردم و گروه های مختلف شیعه و سنی استان کردستان نوشته است: انتظار می‌رفت ایشان در بین مردم به شکلی غیر گزینشی و با هدف شنیدن خواسته‌های بحق‌شان بدون هیچ مانعی، ولو که توام با خشم و رنجدیدگی و زبان تند باشد حضور به هم ‌می‌رسانید و با صبوری و سینه فراخ گوش جان می‌سپرد و خیلی فوری با دستور صریح و اقدامات عاجل درصدد دلجویی از آسیب‌دیدگان حوادث اخیر برآمده و پیشنهاد چهارگانه هیات اعزامی رهبری به سیستان را در کردستان هم پیاده و اجرا می‌کرد، تا این سفر حالت تشریفاتی و صوری به خود نگیرد.

جالبتر اینکه طیف نزدیک به الیاس حضرتی که بیش از دو دهه سکان اجرایی کشور را دست داشته اند و باید در این زمینه نسبت به عملکرد خود درباره کردستان پاسخگو باشند، در ادامه یادداشت خود شروع به دادن پیشنهادات مختلف به دولت مردمی آیت الله رئیسی کرده که در کردستان چه باید بکنند!

خوب است که آقای حضرتی اول می گفتند که دولت اصلاحات و دولت اعتدال در کردستان چه عملکردی از خود به جای گذاشته و برای همین پینشهادتی که ارائه دادند، بیان می کردند که دولت های نزدیک به جریان سیاسی ایشان، چه کارهای قبل از این انجام داده اند.

خنده دارتر اینکه این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه نیز نوشته است: ما به عنوان رسانه، آمادگی بازتاب شفاف و واقعی پیشرفت‌های احتمالی در این مناطق را نیز خواهیم داشت و در صورت تعلل و دیرکرد مدیران، نقدهای برّایی را منتشر خواهیم کرد!
 
 
 
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج: دولت به دنبال توسعه و تعالی کردستان است
ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد دارالاحسان اقامه شد، با اشاره به سفر  رییس جمهور به استان کردستان و افتتاح طرح آبرسانی به سنندج، این اقدام شایسته دولت در کردستان را شایسته تقدیر دانست و گفت: با بهره‌برداری از این طرح، مشکل کیفیت و طعم نامطلوب آب شرب این شهر برطرف شد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: طرح انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با ۲۸ کیلومتر لوله‌گذاری در نقاط سخت‌گذر، کاری بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

ماموستا رستمی این طرح را یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در کشور خواند و اضافه کرد: به گفته مسوولان، اکنون آب شرب سنندج از لحاظ کیفیت، با آب معدنی تفاوتی ندارد، بنابراین دغدغه چندین ساله شهروندان سنندجی با تلاش مسوولان برطرف شد.

امام جمعه سنندج گفت: دولت به دنبال توسعه و تعالی کردستان است و مردم کُرد هم هیچگاه به دنبال ناامنی نبوده‌ و نیستند بلکه همواره خواهان امنیت و آسایش هستند.

ماموستا رستمی افزود: در سفر رییس جمهور به کردستان، مسوولان استان، مشکلات مردم و جوانان را به ویژه در حوزه اشتغال و معیشت به آیت‌الله رئیسی اعلام کردند و وی نیز بر تلاش جدی برای رفع این مشکلات تاکید کرد.وی در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از تلاش کادر درمان در زمان شیوع کرونا، گفت: پرستاری به معنای عشق، محبت و ایثار است و باید همواره قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های این قشر تلاشگر بود. 

امام جمعه سنندج ادامه داد: ایجاد مراکز علمی و پرورش افراد نخبه، احداث بیمارستان و درمانگاه، تامین معیشت مردم در شرایط سخت، لزوم در نظر گرفتن تمهیدات لازم پیش از حوادث غیرقابل پیش‌بینی از دیگر وظایف دولت است، ضمن اینکه در این زمینه به ویژه در بخش درمان، کارهای بسیار خوبی در کشور و استان کردستان انجام شده است.
 

 
مسیر توسعه استان کردستان تسهیل شده است/ از کاهش بیکاری تا کاهش تورم
استاندار کردستان با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری در استان در اولویت کاری دولتمردان در کردستان قرار گرفته است، گفت: با همدلی و همراهی که بین مدیران وجود دارد شاهد توفیقات قابل توجه در این خصوص در استان بودیم.
 
وی به وضعیت استان در حوزه بیکاری و رتبه بالای آن از این حیث گریزی زد و گفت: از حیث عملکرد اشتغال به رغم اینکه 2 برابر تعهدات سال گذشته برای استان در نظر گرفته شده بود ظرف 8 ماه بیش از 102 درصد از برنامه اشتغال زایی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: استان کردستان که در سال گذشته رتبه پنجم از حیث بیکاری را داشت امروز به میانه های کشور رسیده است. 

وی با بیان اینکه کردستان یکی از استان هایی بود که در زمینه نرخ تورم از استان های اول کشور بودیم و امروز با کاهش 7 درصدی نسبت به سال گذشته شرایط خوبی داریم.

استاندار کردستان افزود: مطالبه قریب به 8 ساله مردم این استان با اقدام جهادی دولت به بهره‌برداری رسید، پروژه انتقال آب به سنندج قبل از دولت سیزدهم کمتر از 15 درصد و در آذرماه سال گذشته 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و روند کارها به کندی پیش می‌رفت که پس از روزهای نخست حضور در استان و توفیق نوکری مردم، این مطالبه مردمی به‌ جد از رئیس‌جمهور دنبال شد. 

زارعی‌کوشا با ذکر اینکه با اجرای این طرح که از 28 آبان‌ماه سال گذشته مجدد آغاز شد هر ثانیه 1900لیتر آب تامین می‌ود، گفت: افتتاح پروژه آبرسانی به سنندج اتفاق مبارکی است که رضایت‌مندی مردم را به‌دنبال خواهد داشت و جزء باکیفیت‌ترین آبها است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
https://jahannews.com/vdchxzn6-23nivd.tft2.html
jahannews.com/vdchxzn6-23nivd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید در مورد کم کاری های دولت خود در منطقه کردستان و سایر نقاط محروم پاسخگو باشند نه مدعی !
شاعر
Iran, Islamic Republic of
صد شکر که این اومد و صد شکر که اون رفت
Iran, Islamic Republic of
امثال حضرتی چگونه می خواهند جواب خدا را بدهند ....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با هوچی گری و مه آلود و هیجانی کردند فضا جواب شماهارو می دهند.
عمار
Iran, Islamic Republic of
من تعجبم از این اصلاح طلبا اینکه چرا واقعا در فکر این کشور نیستند ؟ چرا به دروغ عملکردهای انقلابی را زیر سئوال می برند؟ نمی دانم اسم اینها را چه بگذاریم؟.
Iran, Islamic Republic of
حیف از وقت و پول اینترنت ما ، که جهت خواندن مطلب امثال این اصلاح طلب ها هدر میره
Iran, Islamic Republic of
عجب کاری کردی سید شجاع و پرتلاش
روح شهدا شاد شد
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
پرورویی الیاس حضرتی و همفکرانش
سعید
Iran, Islamic Republic of
پررویی نجومی !
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بردولت جهادی،انقلابی ومردمی دکتررئیسی
خداحفظت کنه🤲🏼
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد،ابراهیم زمان! خداقوت! خدمت رسانی بدون منت ‌شبانه روزی مرام همیشگی توست!.
Iran, Islamic Republic of
اینها هوچی‌گر خوبی هستند افسادطلبان جرات دارند درمیان مردم شهرها بویژه در کردستان حاضر شوند ....
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با اين روش نقد بچه گانه در صدد هستند كه عملكرد خراب خودشان را در دوره رياست قبلي كمي ماست مالي كنند
Iran, Islamic Republic of
الیاس حضرتی نمیدانم چرا بعضی مواقع چرا پرت میگی
Iran, Islamic Republic of
کار دولت رئیسی بی نظیر ودشمنان خوار وذلیل هستن.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل با کمک کومله
امریکا با کمک رجوی
و رسانه‌هاشون از جمله عنترنشنال
میخوان ایران رو به یک پادگان اشرف تبدیل کنن
همه رو به جون هم بندازن
باید سر افعی رو قطع کرد
دست سپاه و ارتش رو میبوسم که کار خودشونه
Iran, Islamic Republic of
در طول مدت تصدی اصلاح طلبها بر مملکت، انها از ترس جونشون از اتاق شیشه اشان بیرون نیامدند و هیچ کاری برای هیچ کسی نکردند. ولی یک کار بزرگ کردند و آن آوردن تورم شدید و گرانی سرسام آور که جون مردم از این تورم و گرانی غیر قابل تحمل به لب رسیده است.
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
الیاس تو خوبی باید با ماشین شاسی بلند ضد گلوله وشیشه دودی وارد بازار میشد واز پشت شیشه دودی نظر سنجی میکرد ویا در دفترش در کاخ وبا ویدئو کنفرانس افتتاح میکرد علی برکت الله
خب ال
Iran, Islamic Republic of
وا اسفا بر اصلاح طلبان