پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۸

نوشته مهاجرانی خارج نشین درباره تخریب کنندگان تیم ملی فوتبال/ از تجزیه طلب فلك‌‌زده تا فوتبالیست‌های سابق

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 821022
تجزيه‌طلب فلك‌زده‌اي در يكي از اين تلويزيون‌هاي ضد ملت ايران و سرزمين ايران و ضد انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي، مي‌گفت: «تجزيه‌طلبي بايست گفتمان امروز ايران شود!»
نوشته مهاجرانی خارج نشین درباره تخریب کنندگان تیم ملی/ از تجزیه طلب فلك‌‌زده تا فوتبالیست‌های سابق
گروه سیاسی جهان نيوز: عطالله مهاجرانی که سالهاست در خارج از ایران حضور دارد طی یادداشتی از تخریب کنندگان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرده است.

به گزارش جهان نيوز در بخشی از یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات آمده است: وقتي تيم عربستان بر تيم آرژانتين پيروز شد، آقاي محترمي شروع كرد به شيپور زدن و طبالي كه ببينيد، اين پيروزي عربستان نتيجه سياست‌هاي توسعه محمد بن سلمان است! بسيار خب! حالا كه عربستان از لهستان و مكزيك شكست خورد، چه مي‌گوييد؟ تونس كه فرانسه را شكست داد؟ كانادا كه از همه شكست خورد؟ پيداست نبايد دچار خلط مبحث شويم و به اصطلاح دوغ و دوشاب را بياميزيم و داوري كاريكاتوري داشته باشيم. اگر در مسابقه با امريكا تيم ملي ما يك گل زده بود، به مرحله بالا صعود مي‌كرد. اين اتفاق نيفتاد، در سال ۱۹۹۸ در جام جهاني ما از تيم ملي امريكا برديم. حكايت همچنان باقي است. شاهد فراز و فرود تيم‌ها در مسابقات خواهيم بود، اما و به قول معروف هزار اما! نديده بوديم كه عده‌اي از هموطنان در ايران، يا هموطناني كه در خارج ايران زندگي مي‌كنند و از آن مهم‌تر و حساس‌تر، ستاره‌هاي مشهور سابق تيم ملي فوتبال ايران، عليه تيم ملي موضع‌گيري كنند. در فضاي ملتهب سياسي اجتماعي، آنان نيز بر شعله‌ها بنزين بپاشند و «طعنه تير آورانم مي‌كشد!» اين پديده كاملا تازه بود.

این یادداشت می‌افزاید: تيم ملي، تيم ملي همه مردم ايران است. پرچم ملي و سرود ملي به همگان متعلق است. اگر قرار باشد هر گوشه كشور، پارچه رنگين البته ننگيني را علم كنند و بگويند ما پرچم رسمي را قبول نداريم و سرود ملي را به رسميت نمي‌شناسيم، مهم‌ترين نشانه‌هاي وحدت ملي آسيب مي‌بيند. چنان‌كه مي‌بينيم، عليه زبان فارسي، به عنوان زبان ملي ايران نيز حساسيت به خرج مي‌دهند، تجزيه‌طلب فلك‌زده‌اي در يكي از اين تلويزيون‌هاي ضد ملت ايران و سرزمين ايران و ضد انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي، مي‌گفت: «تجزيه‌طلبي بايست گفتمان امروز ايران شود!» دشمني با تيم ملي فوتبال ايران نيز از همين زاويه تفسير مي‌شود. دشمن «تيم» و دشمن «ملي» و دشمن «ايران» هستند. جوانان برومند و قهرماني از هر گوشه و كنار و مذهب و قوميت، در كنار هم جمع مي‌شوند، لباس همرنگ مي‌پوشند، با هم سرود مي‌خوانند، يك پرچم را بر دوش مي‌كشانند و با شور و نشاط فرياد مي‌زنند. همين براي دشمنان ايران آزار‌دهنده است. تيم ملي فوتبال، يكي از درخشان‌ترين نماد‌هاي وحدت ملي است. اما، اين دشمني‌ها و وسوسه‌ها، نمي‌تواند و نخواهد توانست به وحدت ملي و سرزميني ايران آسيب جدي بزند.
https://jahannews.com/vdccisq4i2bqix8.ala2.html
jahannews.com/vdccisq4i2bqix8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سرش به سنگ خورده
Iran, Islamic Republic of
گاهی یک صفت خوب نفسانی که در وجود کسی ملکه شده باشد، یک نفر را از ته درّه نجات می‌دهد. بنظر ایشان صفت انصاف دارد و انشاالله که عاقبت بخیر شود
Iran, Islamic Republic of
ایشون حرف حساب زده دمش گرم، شرف داره به جماعت غربگدای داخلی
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت ایشان از مواضع قبلی خود اظهار ندامت نکرده‌است!اولین قدم باید اعتراف به اشتباهات گذشته می‌باشد.
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارشاد خاتمیه بالاخره!!!
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا خیلی سخته کسی که در ناکارآمدی ها و .....اقتصادی و فرهنگی دولت خاتمی(ریشه مشکلات امروز) در حد وزیر شریک بوده باشه و عاقبت به خیر باشه، ولی شاید خدا خواست و کمی جبران کرد و شد!
Iran, Islamic Republic of
برخلاف خاتمی وطن فروش خائن است.
!!
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارشاد خاتمی بود ، که اپوزیسیون شد دیگه !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشون که تا الان جیره خوار سعودی ها بودن
Iran, Islamic Republic of
اصلاحطلب اصیل و انقلابی
Iran, Islamic Republic of
ایشون که اینقدر قشنگ داره قلم میزنه ، چرا برنمی گرده به مام وطن ؟
Iran, Islamic Republic of
انوقت اين اقاي وطن پرست چرا مدتهاست در سرزمين كفر زندگي ميكنه لابد اون هم از وطن پرستي إش است ،جهان نيوز تورا به انچه اعتقاد داريد جمع كنيد اينکارها رو!.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که تیم ملی رابه ظاهر تخریب کردن ،اینها،نه تنها ایرانی نیستن ،بلکه نوکر بیگانه.... هستند ،.
Iran, Islamic Republic of
دمت آقای مهاجرانی
ولی ای کاش در ایران میماندی و اینجوری از نظام دفاع میکردی.
Iran, Islamic Republic of
خوش نیت است که نجات یافته است!!!!
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که تیم ملی را تضعیف کردند نشانه ای جز وطن فروشی ندارند حتی در آخرین بازی فوتبال با آمریکا وقتی ما گل خوردیم هورا کشیدند این نمونه خباثت و وطن فروشی اینهاست .
Iran, Islamic Republic of
من ی فیلم دیدم ریس سازمان اطلاعات پهلوی تو مصاحبه به شدت با تجزیه مخالف بود می گفت من ایران جمهوری اسلامی رو ترجیح میدم به ایرانی که اسمش فقط تو تاریخ باشه فکر کنید حتما بایدی کم بدیم به آذرباجان ی کم ترکمنستان ی کم اقلیم کردستان ی کم پاکستان و افغانستان و عراق الهی به دلشدن بمونه خودشون برا امنیت خودشون اتحادییه اروپا دارن هزار مدل ائتلاف خیلی پست و بی شرفن که برا ما از این خواب ها میبینن
Iran, Islamic Republic of
آقای مهاجرانی شما آدم بدی نیستی حداقل خائن نیستی ولی نگاه کن به انتر نشنال آقای ..... و بقیه کسانی که به این ملت ظلم میکنن همشون دم دست شما پرورش پیدا کردن