سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

۴۲ هزار واحدمسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی در دست تعمیر و بازسازی است/ تحویل واحدهای در دست بازسازی نیمه اول ۱۴۰۲

جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب: 820989
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه 42 هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی در سراسر کشور توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی
به گزارش جهان نيوز، مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از مسئولیت‌های بنیاد مسکن در استان‌های سراسر کشور بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب‌دیده ازحوادث و رخدادهای طبیعی است، گفت: بنیاد مسکن در حال حاضر ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث و رخدادهای طبیعی از نیمه  دوم سال گذشته را در دست تعمیرو بازسازی دارد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ۴۲ هزارواحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی از نیمه دوم سال گذشته تاکنون ۱۶ هزار واحد احداثی و ۲۶ هزار واحد تعمیری و در مناطق مختلف در حال اجرا و تعمیر است.

جودی توضیح داد: در برنامه بنیاد مسکن است تا واحدهای در دست احداثی که کار آنها آغاز شده است تا نیمه اول سال آینده به اتمام برسند و تحویل مردم شوند.
https://jahannews.com/vdcdjz0jnyt0xn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjz0jnyt0xn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *