کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخی بازیکنان تیم ملی خودجوش خداحافظی کنند

11 آذر 1401 ساعت 10:45

بهتر است برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که سن و سال‌شان بالا رفته، جای خود را به بازیکنان جوانتر بدهند.


به گزارش جهان نیوز، بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: تمامی ملی‌پوشان در هر سه مسابقه جام جهانی زحمت خودشان را کشیدند و برای موفقیت و سربلندی ایران تلاش کردند، اما با ۲ شکست و یک پیروزی نتوانستند به مرحله یک هشتم صعود کنند.

در بازی نخست برابر انگلیس برخی از مسائل حاشیه‌ای به تیم ملی ضربه وارد کرد و بازیکنان تمامی ظرفیت و توانایی خودشان را به نمایش نگذاشتند.

وی افزود: این جام جهانی هم برای تیم ملی فوتبال ایران به اتمام رسید و از حالا باید برای آینده فوتبال ایران برنامه‌ریزی صورت گیرد و این بخشی از ورزش حرفه‌ای دنیاست.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که علت اصلی باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه بود، عنوان کرد: در بازی با آمریکا هم توان نفرات تیم ملی همین بود. بازیکنان همه خواست‌ها و تدابیر کادر فنی را در زمین اجرا کردند. آمریکا تیم خوبی در این دوره از مسابقات جام جهانی دارد که با برنامه مقابل ایران بازی کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد ابقای کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اگر قرار باشد کی‌روش در تیم ملی فوتبال ابقا شود، باید تمامی مسائل و جوانب از سوی مسئولان بررسی شود‌. تیم ملی ۸ سال در اختیار کی‌روش بود و هر چیزی که باید به فوتبال ایران و ملی‌پوشان بیاموزد، آموخت. در ماه‌های اخیر هم هدایت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به او سپرده شد و هر کاری که فکر می‌کرد درست است را انجام داد. اگر بشود برای آینده و تغییر نسل مربیان تیم ملی، یک مربی جوان را بر سر تیم ملی بگذارند خیلی بهتر خواهد بود.

ابوالقاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیرترین تیم در جمع ۳۲ تیم حاضر در مسابقات را تیم ملی فوتبال ایران داشت، بهتر است برخی از بازیکنان که سن‌شان بالا رفته، خودشان خودجوش از تیم ملی خداحافظی کنند و جای آنها را جوانان جویای نام و با استعداد و آینده‌دار پر کنند.


کد مطلب: 820957

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820957/برخی-بازیکنان-تیم-ملی-خودجوش-خداحافظی-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com