پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چرا باید یک گوشی زاپاس داشته باشیم؟

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۳
کد مطلب: 820953
شاید شما هم فکر کنید که تنها افراد امنیتی یا جاسوسان گوشی اضافی باید داشته باشند، اما بهتر است تجدید نظر کنید.
چرا باید یک گوشی زاپاس داشته باشیم؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اولین باری که در مورد گوشی‌های مشعل (موبایل‌های اعتباری ارزان‌قیمتی که برای استفاده موقت در نظر گرفته شده‌اند) شنیدید، احتمالا هنگام تماشای یک درام جنایی بود، اما یک تلفن همراه اضافی حتی زمانی که شما یک سمت دولتی کار می‌کنید، مفید است.

یک شماره جایگزین می‌تواند به شما کمک کند هنگام چت آنلاین با غریبه‌ها ایمن بمانید، یک کسب و کار ایجاد کنید و از حریم خصوصی خود محافظت کنید.

چرا به شماره تلفن مشعل نیاز دارید؟
به هر موقعیتی فکر کنید که ممکن است افراد مجبور شوند به شما پیامک دهند یا با شما تماس بگیرند، اما شما واقعا نمی‌خواهید شماره اصلی خود را بدهید. اگر در حال سازماندهی یک عروسی، رفتن به جشنواره یا کمک به ترتیب دادن هر نوع رویداد محلی هستید، باید با بسیاری از مخاطبان جدید در تماس باشید، اما ممکن است نخواهید آن‌ها خارج از آن زمینه خاص با شما تماس بگیرند.

اگرچه مشعل‌ها با عنوان تلفن همراه موقتی شهرت پیدا کردند، اما اهمیتی ندارد؛ برنامه‌هایی که مشعل ایجاد می‌کند، روشی سریع و آسان برای ایجاد یک شماره تلفن بلندمدت دوم برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای ارائه می‌کنند؛ برای مثال اگر خوداشتغال هستید یا یک کسب و کار جانبی راه‌اندازی می‌کنید، یک شماره مشعل به شما امکان می‌دهد زندگی کاری و خانوادگی خود را از هم جدا نگه دارید. با شماره دیگری، می‌توانید مخاطبان حرفه‌ای جدید را پیگیری کنید، مثلا زمانی که با همکارانتان در کنفرانس‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، بدون اینکه آن‌ها را با دوستان معمولی اشتباه بگیرید. داشتن یک شماره «فقط کاری» همچنین تنظیم تلفن خود را برای نادیده گرفتن خودکار تماس‌های کاری زمانی که قبلا یک روز با آن تماس گرفته‌اید، آسان‌تر می‌کند.

تلفن مشعل یک راه عالی برای محافظت از حریم خصوصی شما به صورت آنلاین است. تعداد فزاینده‌ای از خدمات، کاربران خود را وادار می‌کنند تا حساب‌های شخصی ایجاد کنند و اغلب در هنگام ثبت نام، به شماره تلفن همراه شما نیاز دارند. برای جلوگیری از به هم ریختن پیشنهادات ویژه، کد‌های تبلیغاتی و سایر متون بازاریابی، شماره دوم خود را به سایت‌ها یا برنامه‌های کمتر مهم بدهید، فقط اطمینان حاصل کنید که شماره‌های «رایتری» را که برای دسترسی به حساب‌های خاص نیاز دارید، حذف نکنید.

شماره مشعل را از کجا می‌توان دریافت کرد؟‌
می‌توانید برنامه‌هایی را پیدا کنید که اعداد رایتر ایجاد می‌کنند.
مشعل به دلیل سهولت استفاده، تعداد ویژگی‌ها و انعطاف پذیری عالی است. می‌توانید شماره‌های تلفن رایتر پیش‌پرداخت با تاریخ‌های انقضای از پیش تعیین‌شده یا مشعل‌های اشتراک را ایجاد کنید که تا زمانی که هزینه ماهانه بپردازید، فعال می‌مانند.

ارسال پیام از طریق تلفن مشعل بسیار شبیه ارسال پیام از طریق هر برنامه دیگری است. شما مخاطبان را مدیریت و تماس‌ها و پیامک‌ها را در خود برنامه شروع می‌کنید. مشعل همه چیز را به گونه‌ای هماهنگ می‌کند که وقتی پیام‌ها به مخاطبان شما می‌رسد، به نظر می‌رسد که از یک شماره تلفن واقعی آمده‌اند. این کار پردازش پیچیده را در پشت صحنه نگه می‌دارد و رابط را به طور مداوم مرتب می‌کند تا پیمایش راحت باشد. مانند سرویس تلفن همراه معمولی شما، مشعل می‌تواند به طور خودکار تماس‌های خودکار را مسدود کرده و دوره‌های زمانی «مزاحم نشوید» را تعیین کند؛ به عنوان مثال، می‌تواند تماس‌ها را مستقیما پس از یک زمان خاص از روز به پست صوتی ارسال کند.

با این حال، مشعل از چند جهت با شماره تلفن معمولی شما متفاوت است. به مجموعه‌ای از سرویس‌های دیگر از جمله Evernote، Slack و Dropbox متصل می‌شود. از طریق این اتصالات، می‌توانید متون را بایگانی کنید، هشدار‌های مشعل را در برنامه‌های دیگر دریافت کنید و موارد دیگر. این برنامه همچنین اقدامات امنیتی را برای محافظت از شما انجام داده و به شما امکان می‌دهد حساب خود را با یک پین قفل کنید. اگر تصمیم به حذف شماره مشعل قبل از اتمام دوره زمانی از پیش تعیین شده آن دارید، می‌توانید آن را در هر زمانی دوباره پیکربندی یا پاک کنید.

هنگامی که برنامه را نصب می‌کنید، باید با استفاده از شماره تلفن موجود خود برای یک حساب کاربری جدید ثبت نام کنید، سپس می‌توانید نوع شماره مشعل مورد نظر خود (پیش پرداخت یا اشتراک) را انتخاب کرده و آن را برچسب گذاری کنید. شماره‌های پیش پرداخت از ۱.۹۹ دلار برای ۱۴ روز استفاده، با ۲۰ دقیقه تماس و ۶۰ پیامک شروع می‌شود. با افزایش مدت زمان استفاده، اضافه کردن زمان تماس یا افزایش تعداد پیامک‌ها، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. شماره اشتراک از ۴.۹۹ دلار در ماه برای یک خط با تماس‌ها و پیامک‌های نامحدود شروع می‌شود. اگر در ابتدا آماده پرداخت نیستید، می‌توانید این سرویس را با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه آزمایش کنید.
https://jahannews.com/vdcen78vxjh8woi.b9bj.html
jahannews.com/vdcen78vxjh8woi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *