کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو +جدول

فرارو , 10 آذر 1401 ساعت 13:06

دلار امروز پنجشنبه ۱۰ آذر در بازار متشکل ارزی ۳۴ هزار و ۵۶۰ تومان فروخته شد. همزمان با نیمه ابتدایی معاملات، قیمت سکه امامی از مرز ۱۷ میلیون و ۳۰۰ عبور کرد


به گزارش جهان نیوز، قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۱۰ آذر با رشد تقریبا ۸۰۰ تومانی درمقایسه با دیروز به نیمه کانال ۳۴ هزار تومان رسید. ارزش یورو تقریبا به اندازه دلار ارتقا پیدا کرد و آن را ۳۶ هزار و ۳۹۰ تومان معامله کردند. در بازار طلا درحالی که دیروز شاهد خلق رکورد‌های جدیدی بودیم، روند افزایش قیمت‌ها ادامه داشت. همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار، قیمت هر کرم طلا ۱۸ عیار به مرز یک میلیون و ۵۷۰ هزار رسید و سکه امامی کمی بیش از ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار فروخته شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی
قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۰ آذر در بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۱ و نیم به ۳۴ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. عصر دیروز دلار با نرخ ۳۳ هزار و ۷۶۵ تومان به کار خود در بازار متشکل ارزی خاته داده بود و حالا در نیمه ابتدایی معاملات ارزش آن ۷۹۵ تومان افزایش پیدا کرده است. قیمت یورو امروز پنجشنبه ۱۰ آذر ۷۹۰ تومان افزایش و به ۳۶ هزار و ۳۹۰ تومان ارتقا پیدا کرد.
 

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی
انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه امروز
دلار 33 هزار و 800 تومان 33 هزار و 765 تومان 34 هزار و 560 تومان
یورو 35 هزار و 340 تومان 35 هزار و 600 تومان 36 هزار و 390 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۰ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار به یک میلیون و ۵۶۹ هزار تومان رسید. عصر دیروز طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۵۴ هزار تومان معامله شد که رکورد جدیدی برای این فلز گرانبها به‌شمار می‌رود، اما با شروع خرید و فروش‌های امروز روند صعودی قیمت طلا ادامه داشت. نسبت به روز سه‌شنبه هشتم آذر شاهد رشد ۴۲ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هستیم.
 
تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار
سه‌شنبه چهارشنبه امروز
یک میلیون و 527 هزار تومان یک میلیون و 554 هزار تومان یک میلیون و 569 هزار تومان

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۰ آذر تا ساعت ۱۱ و نیم به ۱۷ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید و نسبت به دیروز ۲۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. رقم ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سکه امامی را باید رکورد جدیدی برای این سکه در بازار بدانیم. قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز ۱۰۹ هزار تومان‌ افزایش پیدا کرد و به ۱۶ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان رسید. سکه گرمی اما بدون تغییر قیمت، سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
 
تغییر قیمت انواع سکه
انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
امامی 17 میلیون و 96 هزار تومان  17 میلیون و 300 هزار تومان  17 میلیون و 325 هزار تومان 
طرح قدیم 16 میلیون و 342 هزار  تومان 16 میلیون و 448 هزار  تومان 16 میلیون و 235 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 503 هزار تومان سه میلیون و 500 هزار تومان سه میلیون و 500 هزار تومان


کد مطلب: 820901

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820901/نرخ-ارز-دلار-سکه-طلا-یورو-جدول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com