جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ارزان ترین صندلی گیمینگ و خرید انلاین در ساجیران

پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 820897
امروزه با رونق صنعت گیم و افزایش توجه افراد زیادی به وسایل این حوزه، صندلی گیمینگ نیز از این مسئله مستثنی نمانده است.

یکی از وسایلی که همواره گیمرها به آن علاقه زیادی دارند، ارزان ترین صندلی گیمینگ می‌ باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه در خرید و تهیه آن باید دقت زیادی داشت.

به علاوه این مدل صندلی‌ ها به دلیل تنوع زیادی که دارند، انتخاب‌ های بسیاری پیش روی گیمرها و خریداران قرار داده‌ اند. به راستی ارزان ترین صندلی گیمینگ کدام نوع است؟ نکات قبل از خرید ارزان ترین صندلی گیمینگ چیست؟ در ادامه مقاله به بررسی کامل ارزان ترین صندلی گیمینگ پرداخته می شود.

صندلی گیمینگ چیست؟

صندلی گیمینگ X Rocker Amarok طرح PlayStation با نورپردازی RGB – فروشگاه  اینترنتی قشم

تحقیقات علمی ثابت کرده که نشستن طولانی مدت در یک حالت ثابت صدمات بد و جبران ناپذیری روی سلامتی انسان دارد. گیمرها از جمله افرادی هستند که در معرض همین عوارض ثابت نشستن روی صندلی می ‌باشند.

در این صورت بهترین راه برای جلوگیری از این صدمات خرید صندلی گیمینگ است. صندلی گیمینگ، صندلی مخصوص بازی می باشد که برای برطرف کردن نیازها و راحتی گیمرها طراحی شده‌ است.

طراحان این نوع از صندلی ‌ها به این که یک گیمر بیشتر در چه حالتی می ‌نشیند، چگونه بر روی صندلی حرکت می ‌کند و به چه چیزهایی در کنار صندلی احتیاج دارد، اهمیت بسیاری داده اند. تمرکز بیشتر سازندگان این صندلی‌ها برطرف کردن نیازهای یک گیمر به نحوه احسن است. از این رو صندلی گیمینگ در انواع گوناگونی تهیه و به فروش می رسد.

ارزان ترین صندلی گیمینگ کدام نوع است؟

خرید صندلی گیمینگ X Rocker Amarok طرح PlayStation با نورپردازی RGB - نخل  مارکت
برندهای معتبر همیشه محصولات باکیفیت و استانداردی را تولید و عرضه می‌ کنند. با این حال افراد زیادی به دنبال خرید مقرون به صرفه صندلی گیم هستند.

همان طور که خرید مبلمان اداری برای بخش اداری حیاتی است، خرید ارزان ترین صندلی گیمینگ با توجه به رعایت اصول ارگونومیک نیز دارای اهمیت می‌ باشد.

در ادامه ۵ مدل از ارزان ترین صندلی گیمینگ مورد نقد و بررسی قرار می‌ گیرد. تمام این صندلی ‌های مخصوص بازی از کیفیت قابل توجه‌ ای برخوردار هستند و دارای مناسب‌ ترین قیمت نیز می ‌باشند. ارزان ترین صندلی گیمینگ عبارتند از:

1.     صندلی داوینکس مدل LS-6689

همانطور که خرید پارتیشن اداری یک وسیله ضروری برای بخش های اداری می باشد، خرید ارزان ترین صندلی گیمینگ از نوع داوینکس مدل LS_6689 نیز به گیمر ها توصیه می شود.
این صندلی جز صندلی های اقتصادی می باشد. جنس روکش پشتی و کفی آن از چرم با کیفیت است. همچنین جنس پایه از استیل و چرخ ها نیز از پلاستیک می باشند. قابلیت تنظیم ارتفاع از ۳۶ تا ۴۲ سانتی متر بیان شده و  از دیگر امکانات این صندلی می توان به پشتی گردن و قابلیت تنظیم پشتی اشاره کرد.

2.     صندلی کاد مدل G2022

دومین صندلی ارزان که پرطرفدار می باشد، صندلی کاد مدل G2022 است. ارتفاع قابل تنظیم برای این صندلی ۱۲۵ تا ۱۳۵ سانتی متر می باشد. جنس روکش و پشتی و کفی آن از چرم مصنوعی بوده و فوم آن نیز از نوع فوم گرم است.

چرخ ها نیز بنابر سلیقه و نیاز فرد در دو جنس پلاستیک و فلز در بازار وجود دارد. همچنین پایه آن از آهن ضد زنگ می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به به قابلیت تنظیم دسته و ارتفاع اشاره کرد.

3.     صندلی میزیمو مدل PS4 4B

صندلی میزیمو مدل PS4 4B به دلیل مقرون به صرفه بودن جز پر فروش ترین صندلی ها محسوب می شود. این صندلی ارتفاع قابل تنظیمی بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر دارد.

جنس روکش پشتی و کفی آن از چرم است. همچنین جنس پایه از آهن، دسته ها از پلاستیک، روکش دسته ها از چرم مصنوعی و چرخ ها از پلاستیک یا فلز می باشند. از دیگر قابلیت های آن می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

4.     صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000

صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000 جز ارزان ترین صندلی گیمینگ به شمار می آید. ارتفاع قابل تنظیم آن ۴۰ تا ۷۰ سانتی متر است. جنس روکش پشتی و کفی آن از چرم مصنوعی می باشد.

همچنین جنس پایه از پلاستیک فشرده، دسته و روکش آن از پلاستیک و چرخ ها بنابر نیاز در دو مدل پلاستیکی و فلزی در بازار به چشم می خورند. دیگر ویژگی این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

5.     صندلی مدل R2000

آخرین مدل ارزان ترین صندلی گیمینگ، صندلی مدل R2000 می باشد. ارتفاع قابل تنظیم آن ۱۲۰ تا ۱۳۵ سانتی متر است. قابلیت های آن شامل وجود روکش دسته ها و امکان تنظیم ارتفاع می باشد.

لازم به ذکر است که جنس روکش پشتی و کفی از چرم مصنوعی است. همچنین جنس پایه از آهن، دسته از پلاستیک، روکش دسته از چرم مصنوعی، چرخ ها در دو نوع پلاستیک و فلز و فریم کفی و پشتی آن از چوب می باشد.

نکات قبل از خرید ارزان ترین صندلی گیمینگ

به هر حال باید توجه داشته ‌باشید که صندلی گیمینگ ارزانی که تهیه می‌ کنید، ویژگی ‌های کاربردی در ازای قیمت مناسب داشته ‌باشد. قیمت ارزان ترین صندلی گیمینگ به طوری مهم می‌ باشد که قیمت میز اداری برای بخش اداری با ارزش است.

خرید این نوع صندلی در ظاهر امر ساده‌ ای بوده اما انجام آن چندان ساده نمی باشد و نیاز به بررسی و تحقیق دارد. در نتیجه بهتر است قبل از خرید ارزان ترین صندلی گیمینگ، به نکات مهمی توجه شود. این سری نکات عبارتند از:  
  • ارگونومیک: یکی از ویژگی ‌های مهم صندلی گیمینگ، رعایت ارگونومیک است. این نوع صندلی ‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که بسیار راحت ‌تر و مسلط‌ تر نسبت به بقیه صندلی‌ های موجود در بازار باشند و بتوانند به طور قابل توجه‌ ای از صدمات و عوارض ناشی از نشستن طولانی مدت جلوگیری کنند. صندلی که از این ویژگی برخوردار است، باعث بهبود وضعیت جسمانی، افزایش عملکرد و احساس ذهنی می ‌شود.

    گارانتی محصول: از موارد بسیار مهم خرید ارزان ترین صندلی گیمینگ می ‌توان به وجود گارانتی اشاره کرد. بسیاری از شرکت ‌ها در صورت نارضایتی فرد نسبت به صندلی خریداری شده، آن را به طور کامل پس می‌ گیرند. بعضی از شرکت ‌ها نیز برخی قطعات آسیب دیده را جایگزین یا تعمیر می ‌کنند.

    جنس روکش صندلی: روکش ارزان ترین صندلی گیمینگ باعث می ‌شود که فرد هنگام نشستن روی آن احساس راحتی کند. همچنین جنس این روکش‌ ها باید به گونه ‌ای باشد که قابلیت تنفس پذیری را داشته ‌باشد. این مزیت باعث می ‌شود که کف صندلی بعد از چند ساعت نشستن گرم نشود.

    دوام و عمر طولانی: صندلی ‌هایی که کیفیت مطلوبی ندارند معمولا بعد از مدت کوتاهی که از آن ‌ها استفاده می ‌شود، آسیب می‌ بینند. اگر می‌ خواهید ارزان ترین صندلی گیمینگ را همراه با عمر طولانی خریداری کنید، پیشنهاد می ‌شود صندلی را از مارک‌ های معتبر و شناخته ‌شده تهیه نمایید.

    چرخ ‌های صندلی: صندلی گیمینگ باید به راحتی و آزادانه جابه جا شود تا دسترسی به قسمت‎‌ های مختلف میز را فراهم کند. در نتیجه وجود چرخ یک کمک کننده به این مورد می ‌باشد.

    دسته‌ های صندلی: دسته ‌های ارزان ترین صندلی گیمینگ از ویژگی‌ های مهم طرفداران گیم است.

    یک صندلی مناسب باید دارای دسته ‌های قابل تنظیم ارتفاع و عرض باشد. تحرک دسته به عدم خستگی بازیکن کمک بسیاری می‌ کند.

    قد: شرکت ‌های تولید کننده، پشتی صندلی را بر اساس قد افراد تولید می‌ کنند. بنابراین باید گزینه‌ ای متناسب با قد خود خریداری کنید.
https://jahannews.com/vdcb9gbwzrhb5wp.uiur.html
jahannews.com/vdcb9gbwzrhb5wp.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *