جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شهیدی که یک شبانه روز دست پدر و مادرش را بوسید

پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 820848
زمانی که میلاد می‌خواست اجازه رفتن به سوریه را کسب کند، یک شبانه‌روز دست من و مادرش را می‌بوسید و می‌گفت می‌خواهم برای دفاع از حرم زینب(س) به سوریه بروم، ما در نهایت گفتیم چه جایی بهتر از آنجا.
شهیدی که یک شبانه روز دست پدر و مادرش را بوسید
به گزارش جهان نيوز، امروز هفتمین سالگرد شهادت طلبه مدافع حرم، حجت‌الاسلام میلاد بدری همزمان بود. وی یکی از شهدای مدافع حرم دهه هفتادی بود؛ اهل شهرستان امیدیه در استان خوزستان؛ 20 سال بیشتر نداشت که در بیستمین روز حضورش در سوریه، به شهادت رسید.

پدر شهید گفته بود: «زمانی که میلاد می‌خواست اجازه رفتن به سوریه را کسب کند، یک شبانه‌روز دست من و مادرش را می‌بوسید و می‌گفت می‌خواهم برای دفاع از حرم زینب(س) به سوریه بروم، ما در نهایت گفتیم چه جایی بهتر از آنجا.» وی سرانجام 11 آذر سال 1394 همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) جام شهادت را نوشید. همه سرمایه مالی وی در زمان شهادت، 500 هزار تومان بود که آن را هم طبق وصیت‌نامه‌اش به کار فرهنگی اختصاص داد.

شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام میلاد بدری در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «برای دوستان، آشنایان، و کسی که از من توصیه‌ای بخواهد، می‌گویم که رضایت «الله» تبارک و تعالی، از رضایت هر کس مهم‌تر است، و اولویت دارد. در کلامی دیگر، اصلا قابل مقایسه نیست. از کار شبهه‌ناک پرهیز کردن واقعا هنر است، و دعا کنیم، که نصیبمان شود. از شما می‌خواهم که برای نابودی استکبار جهانی (آمریکا، اسرائیل، عربستان) دعا کنید، که ان‌شاءالله، با نابودی این‌ها، ظهور، زمینه‌‌سازی خواهد شد. مبلغ 500 هزار تومان کارت بانکی بنده را، به کار فرهنگی کمک کنید که خیالم راحت باشد.»
https://jahannews.com/vdchkvn6623ni6d.tft2.html
jahannews.com/vdchkvn6623ni6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *