کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقشه جدید آمریکا برای لبنان

مهر , 9 آذر 1401 ساعت 15:55

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکاییها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته‌اند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از العهد، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکایی در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته‌اند.

وی افزود: این نسل و نسل‌های آتی ایمان و بصیرت دارند و آنها هرگز به اهداف خبیث خود یا ویرانی کشور ما و گرفتن عناصر قدرت آن یا بر هم زدن ثبات و وحدت آن نخواهند شد.

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا و غرب باید از تأثیرگذاری بر این نسل و نسل‌های آتی مأیوس شوند زیرا آنها در مسیر مقاومت گام خواهند برداشت.

دعموش تاکید کرد: یکی از راههای مصون نگه داشتن لبنان از طرح‌های آمریکا برای بی ثباتی در لبنان، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویتش وحدت لبنانی‌ها و حفظ ثبات داخلی و حاکمیت کشور و خارج کردن آن از بحران‌هایش و توجه به عناصر قدرت لبنان است.

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله ضمن تاکید بر تفاهم و توافق در زمینه انتخاب رئیس جمهور گفت: گروههای سیاسی لبنانی باید مسئولیت پذیر باشند و با نگاه توافقی بنگرند تا کشور خیلی سریع از خلاء نجات یابد.


کد مطلب: 820818

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820818/نقشه-جدید-آمریکا-لبنان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com