جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نقشه جدید آمریکا برای لبنان

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 820818
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکاییها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته‌اند.
نقشه جدید آمریکا برای لبنان
به گزارش جهان نيوز به نقل از العهد، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکایی در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته‌اند.

وی افزود: این نسل و نسل‌های آتی ایمان و بصیرت دارند و آنها هرگز به اهداف خبیث خود یا ویرانی کشور ما و گرفتن عناصر قدرت آن یا بر هم زدن ثبات و وحدت آن نخواهند شد.

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا و غرب باید از تأثیرگذاری بر این نسل و نسل‌های آتی مأیوس شوند زیرا آنها در مسیر مقاومت گام خواهند برداشت.

دعموش تاکید کرد: یکی از راههای مصون نگه داشتن لبنان از طرح‌های آمریکا برای بی ثباتی در لبنان، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویتش وحدت لبنانی‌ها و حفظ ثبات داخلی و حاکمیت کشور و خارج کردن آن از بحران‌هایش و توجه به عناصر قدرت لبنان است.

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله ضمن تاکید بر تفاهم و توافق در زمینه انتخاب رئیس جمهور گفت: گروههای سیاسی لبنانی باید مسئولیت پذیر باشند و با نگاه توافقی بنگرند تا کشور خیلی سریع از خلاء نجات یابد.
https://jahannews.com/vdcez78vvjh8wvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcez78vvjh8wvi.b9bj.html
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *