سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

اعدام ۴ عضو شبکه اراذل و اوباش

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 820813
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.
اعدام ۴ عضو شبکه اراذل و اوباش
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.

خردادماه سال جاری بود که روابط عمومی کل سپاه، از دستگیری شبکه‌ا‌ی از اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.

براساس مفاد موجود در پرونده، متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند و اعضای اصلی این باند از اینکه سفارش اقدامات خود را از افرادی در خارج از کشور دریافت می‌کردند و در قبال اخذ پول اقدام به بر هم زدن امنیت کشور کرده‌اند، آگاه بود‌ه‌اند.

همچین متهمان از نوع اقدامات ضد امنیتی و اخذ دستورالعمل‌های حفاظتی پیرامون تردد، ارتباطات و رعایت ملاحظات امنیتی از افرادی در خارج کشور، آگاهی کامل داشتند.

پس از دستگیری متهمان و طی روال قانونی پرونده و صدور احکام اولیه متهمان، پرونده جهت فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور بررسی و در نهایت رای نهایی برای ۷ نفر از متهمان صادر شد.

براساس رای نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نام‌های حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم ربایی به اعدام محکوم شدند.

سه متهم دیگر، براساس جرایمی از جمله ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به پنج تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.
https://jahannews.com/vdcjvyeotuqe8oz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvyeotuqe8oz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی احکام اجرا میشه ؟ خانواده ها خوشحال شن
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر . زود اجرا کنید