کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج ثروت را بر سر گذاشتم

9 آذر 1401 ساعت 14:56


یکی از راه‌ های پولدار شدن مدیریت مخارج زندگی است. برای مدیریت کردن باید برنامه ریزی کرد و برای تمامی مراحل زندگی تان باید برنامه داشته باشید.

من با این کار توانستم برای خود در بازار شال و روسری به ثروت اکنونم دست یابم و میخواهم این مراحل را به شما هم آموزش دهم.
 

شال خال خالی


شال خال خالی همین طور که از نام آن پیداست دارای شکل های توپ توپی بعضا درشت و ریز دیده می شود.

بیشتر افرادی که تصمیم به خرید شال خال خالی می کنند به دنبال شادابی و سرزندگی می باشند تا استایل خود را از یکنواختی در آورند.

که افراد با توجه به اندام خود این پوشاک را با عرض کوتاه یا بلند تهیه می کنند تا هماهنگی لازم را در نوع پوشش خود ایجاد کنند.

طوری که اگر چهار شانه و درشت هیکل باشند از شال پهن 2 یا سه متری برای خود استفاده می کنند تا یقه آنها را کاملا بپوشاند.

و همچنین آن را با مانتو های بلند ست می کنند تا هنگام چرخاندن آن دور گردن تا روی زانوهای خود از هر دو طرف منظم و شیک نمایان شود.


 
شال ها به لباس شما زیبایی می بخشند، مخصوصا اگر آن شال جدید مارک باشد و اگر از لباس پوشیدن خود خسته شده اید و می خواهید تغییری به نظر برسید، شال را به کمد لباس خود اضافه کنید.

شال کاربرد فراوان دارند عده ‌ای از افراد شال را به دور دست خود و یا گردن خود پیچانده و از آن به عنوان دستبند یا گردنبند استفاده می کنند، عده ای از خانمها هستند که شال را دور کمر خود پیچاندن و از آن به عنوان کمربند استفاده می کنند.

این شال ها باعث جذاب تر دیده شدن لباس می‌ شود، زمانی که موهای شما حالت مرتب و تمیزی ندارد می توانید آن را دور سر خود ببندید با این کار ظاهرا شما مرتب دیده می شود عده ای از خانمها هستند که شال را به گوشه بر روی دسته کیف خود می بندد که علاوه بر جلوه خاصی که به کیف میدهد در مواقع نیاز می توان از آن استفاده کرد.


 

شال بچه گانه


اگر قصد خرید شال بچه گانه را برای فرزند خود دارید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بهترین خرید خود را انجام دهید.

شال را با رنگ نامناسب برای صورت خود انتخاب کنید که باعث بد دیده شدن پوست و صورت شما بشود افرادی که سبز هستند و دارای پوست تیره اند باید شال هایی را انتخاب کنند که رنگ صورت آنها را روشن تر نشان دهد و موجب تیره نشان داده شدن صورتشان نشود.
 


کد مطلب: 820806

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820806/تاج-ثروت-سر-گذاشتم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com