سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

دنیایی از ثروت را با این پارچه ها دوختم و به تن کردم!

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 820801
این باور را که افراد ثروتمند آدم های بدی هستند و افراد فقیر انسانهای با اخلاق و خوبی هستند را دور بریزید و یا این باور غلط که پول چرک کف دست است، پول علف خرس است، پول جن و من بسم الله، پول زیر پای فیل، پول خوشبختی نمی آورد و غیره را تغییر دهید.

دنیای بیرونی شما عوض نمی شود مگر اینکه افکارتان را تغییر دهید.

من با فعالیت در حوزه انواع پارچه توانستم سود زیادی را به دست بیاورم و رفاه مالی خانواده ام را تامین نمایم، در ادامه با این حوزه بیشتر آشنا شوید.
 

پارچه ساتن نخ


می توان گفت پارچه ساتن نخ بافتی براق و نرم دارد که علاوه بر استفاده در لباسهای فانتزی و عروس برای کیفهای بسیار زیبا و همچنین استفاده در لوازم داخلی منزل کاربرد زیادی دارد.

پارچه ساتن در زمانهای بسیار دور به صورت دو رویه تولید می شد، به صورتی که یک طرف از این پارچه به صورت براق و طرف دیگر به صورت مات تولید می شده است.

با پیشرفت فناوری مدلهای جدیدی از این پارچه تولید و در بازار عرضه شد که اصل پارچه ساتن با استفاده از الیاف ابریشمی تولید شده است.

اما امروزه علاوه بر استفاده از ابریشم از ریون و حتی پارچه های پلی استر برای تهیه و تولید این پارچه استفاده می گردد.

پارچه ساتن ویژگیهای بسیار زیادی دارد که می توان به نرمی و براقی، انعطاف پذیری زیاد و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

این پارچه بسیار نرم و لطیف‌ و برای دوختن لباس شب و لباسهای مجلسی حتی لباسهای خواب و غیره بسیار مناسب است.


 

پارچه تریکو کشی


در حقیقت جنس نخ به کار رفته در تولید این پارچه تریکو کشی علاوه بر تفاوت ظاهری و لطافت پارچه، بر روی استحکام آن نیز تاثیر گذار خواهد بود.

در حال حاضر پارچه تریکو پلی استر، پارچه ملانژ، پارچه پنبه تریکو، پارچه ویسکوز، پارچه جودون، و نیز پارچه لاکرا از انواع پارچه های تریکو محسوب می شوند که طراحی و تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرند.

در واقع به منظور تهیه و دوخت لباس، هر یک از این پارچه های اشاره شده می تواند با توجه به مدل و نوع لباس مدنظر شما، استفاده شود.

از این رو استفاده از قابلیت خرید اینترنتی پارچه تریکو می تواند با حذف واسطه ها به تسهیل روند خرید و دسترسی مستقیم و بی واسطه خریدار و تولید کننده، نقش آفرین باشد.

پارچه های تریکو امروزه دارای انواع بسیار متنوعی بوده و چیزی که آن ها را از هم متمایز می کند جنس الیاف به کار رفته در هر یک از آن هاست.


 

پارچه بابوس دونخ


یکی از جذابترین پارچه های ایرانی و خارجی پارچه بابوس دونخ می باشد، با پارچه بابوس طرحدار گلدوزی می توان لباس های تابستانه بسیار شیک و جذاب را دوخت و طراحی جذابی به آن پارچه داد.

پارچه بابوس در طرح گل، چهارخانه سیاه و سفید یا طرح شطرنجی با بافت نخی وجود داشته که می توان لباس ها و دامنهای بسیار جذابی با این پارچه بینظیر تهیه کرد.

این پارچه های نخی در شکل چهارخانه در شکل شطرنجی از خنکی خوبی برخوردارند و می توانند بدن را از گرمای تابستانی در امان نگه داشته و همچنین می توان از این پارچه ها برای دوخت لباسهای که برای کوه در روزهای گرم استفاده می شود تهیه کرد.

پارچه بابوس چهارخانه هنگام بسته شدن مدارس بسیار طرفدار دارد زیرا مادران همیشه نگران ایرانی برای دوخت مانتوی تابستانی فرزندان خود به این محصول بصورت الزامی نیاز پیدا می کنند.

https://jahannews.com/vdcgzz97qak9x74.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz97qak9x74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *