سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کشف ۱۹ قبضه سلاح کلاشینکف در مرز دهلران

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 820786
فرمانده مرزباني انتظامی از کشف ۱۹ قبضه سلاح کلاشینکف، ۸۵۷ عدد فشنگ جنگی و ۳ تيغه خشاب مربوطه توسط مرزداران هنگ مرزی دهلران خبر داد.
کشف ۱۹ قبضه سلاح کلاشینکف در مرز دهلران
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزباني انتظامی گفت: در پي اشراف اطلاعاتی مرزبانان مبني بر قصد ورود تعدادي از قاچاقچيان سلاح و مهمات به مرزهاي ميهن اسلامي، بلافاصله تيم هاي عملياتي هنگ مرزي دهلران به مسيرهاي احتمالي ورود قاچاقچيان اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و کمين در منطقه مورد نظر، تعدادي قاچاقچي را  که قصد ورود به مرزهاي ايران اسلامی را داشتند مشاهده کردند.

فرمانده مرزباني انتظامی کشور در ادامه افزود: قاچاقچيان بدون توجه به اخطارهاي مرزداران با استفاده از تاريکي شب و عوارض منطقه از محل متواري شدند و مرزداران پس از کنکاش محل و بررسي کوله هاي به جامانده مربوطه از قاچاقچیان، توانستند ۱۹ قبضه سلاح کلاشینکف، ۸۵۷ عدد فشنگ جنگی به همراه ۳ تيغه خشاب مربوطه کشف کنند.

سردار گودرزی ضمن بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد با هشدار به قاچاقچيان و همه کساني که قصد برهم زدن امنيت منطقه را دارند، اظهار کرد: مبارزه بي امان با قاچاق سلاح و مهمات به عنوان يکي از اولويت ها و اهداف مرزباني، در دستور کار اين فرماندهي قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتي و عملياتي بر نقاط مرزي، عرصه را بر قاچاقچيان و مجرمان تنگ خواهيم کرد.
https://jahannews.com/vdcivuavqt1ary2.cbct.html
jahannews.com/vdcivuavqt1ary2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *