جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

تصویر یک آدم فضایی عجیب!/ عکس

جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب: 820765
یک شکارچی ادعا می کند که تصویر یک "بیگانه برهنه" را توسط دوربین شکاری در نزدیکی ناحیه ای معروف که گفته می شود در آن اشیا ناشناس بارها دیده شده شکار کرده است.
تصویر یک آدم فضایی عجیب!/ عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرآنلاین، این عکس - که یک شکل عجیب با سر پیازی را نشان می دهد که در حال حرکت است - در منطقه ای دورافتاده از مونتانا در ایالات متحده گرفته شده است.

دونالد بروملی این عکس را در منطقه ای به نام ردگیت گرفت که ادعا می‌شود مملو از فعالیت های ماوراء الطبیعه مانند بشقاب پرنده‌ها است.

او گفت در ابتدا فکر می‌کرد این یک انسان است، اما هر چه بیشتر به تصویر دقت می‌کند بیشتر متقاعد می شد که این تصویر چیزی خارج از این دنیاست.


 
این تصویر عجیب در بحبوحه علاقه فزاینده به بشقاب پرنده ها ظاهر شد، زیرا کنگره و سنا از طریق یک دفتر کاملاً جدید برای بررسی این پدیده رای دادند.

این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که گزارش مهم پنتاگون در ماه ژوئن نشان داد ایالات متحده برای اولین بار اعتراف کرد چیزی در آسمان آنها وجود دارد که نمی‌توانند درباره آن توضیحی دهند.

اما ساکنان مونتانا چندین دهه است که نورهای عجیبی را در آسمان گزارش می‌کنند که آن را به یکی از نقاط داغ آمریکا برای اشیاء پرنده ناشناس تبدیل کرده است.

تصویری که ادعا می‌شود یک موجود بیگانه را نشان می‌دهد، در منطقه ردگیت در نزدیکی شهر کوچک "دیر لاج" است که مورد توجه قرار گرفته است.

https://jahannews.com/vdcfvxdctw6d0ea.igiw.html
jahannews.com/vdcfvxdctw6d0ea.igiw.html
برچسب ها: تصویر آدم فضایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قسمتی مربوط به آزمایشات هوایی است (ساخت و آزمایش و معرفی هواپیما ها و پرنده های جدید سالها طول می کشد) و برخی هم شاید جن باشند
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
مگر می شود باور کرد که در میلیاردها میلیارد سیاره وستاره حیات وجود نداشته باشد؟ قرآن مجید هم به روشنی بیان فرموده است آن جا که می گوید:ساکنان سماوات و ارض....