کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران برای سومین بار برابر آمریکا بی شکست می ماند؟

8 آذر 1401 ساعت 20:45


ایران و آمریکا در تاریخ بازی های ملی خود 2 بار برابر همدیگر بازی کرده اند و در این 2 بازی تیم ملی ایران یک بار برنده شده است و بار دیگر بازی 2 تیم به تساوی یک بر یک رسیده است.

تیم ملی ایران آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی را مقابل آمریکا برگزار می کند در جالی که این بازی برای هر دو تیم و طرفدارانشان از اهمیت بالای برخوردار است.

دیدار تیم ملی ایران و آمریکا در قالب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه پیگیری می‌شود که این دیدار به صورت پخش زنده در سایت طرفداری پوشش داده میشود.

به گزارش طرفداری، ایران و آمریکا در حالی برای سومین بار با هم بازی می کنند که در گذشته تیم ملی ایران 3 بار دروازه یانکی ها را باز کرده است و آمریکا هم 2 بار به ایران گل زده است.

ایران در جام جهانی 1998 برابر آمریکا برنده شده است و حالا در روزی به مصاف آمریکا خواهد رفت که به نوعی به همان جام جهانی 1998 ارتباط دارد.

بازی تیم ملی ایران و آمریکا به عنوان آخرین بازی ایران در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از اهمیت بالایی برخوردار است، شما میتوانید جهت اطلاع از آخرین اخبار بازی میان ایران و آمریکا به آدرس سایت اخبار ورزشی طرفداری مراجعه فرمایید.

اگر مسابقه سال 1998 برای فوتبال ما برابر آمریکا نبرد قرن نام گرفت حالا این بازی نبرد قرن 21 خواهد بود چون تیم برنده فارغ از حساسیت های سیاسی و تاریخی آن برای سابقه فوتبال ایران در جام جهانی، به دور دوم مسابقات صعود خواهد کرد.

برای دریافت بروزترین اخیار ورزشی به وبسایت طرفداری (tarafdari.com) مراجعه کنید.


کد مطلب: 820712

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/820712/ایران-سومین-بار-برابر-آمریکا-بی-شکست-می-ماند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com