چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

خرید یوسی جمینجا با ارسال فوری و ارزانترین قیمت

سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 820706
به پول یا ارز درون برنامه ای در هر بازی، عناوین متفاوتی اطلاق می شود در پابجی موبایل با عنوان یوسی (UC)  شناخته می شود.  وجود این ارز در کیفیت، میزان هیجان و برنده شدن بازی اهمیت زیادی دارد. اینکه از چه سایتی، به چه طریق، چگونه و با چه قیمتی می توان این پول درون برنامه ای را بدست آورد یا افزایش داد؟ مسئله ای است که در این نوشتار قصد داریم توضیح دهیم البته منحصرا به خرید یوسی در پابجی موبایل از سایت جمینجا، خواهیم پرداخت.

بازی پابجی و علت محبوبیت؟
روش کار بازی محبوب و مهیج پابجی به این صورت است که: 100 بازیکن با چتر نجات خود از درون یک هواپیما در یک جزیره به ابعاد 8 در 8  فرود می آیند. وظیفه این بازیکنان رقابت و زنده ماندن است. در طول بازی وسایل نقلیه مختلفی از جمله: اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و قایق و مهمات و اسلحه های غول پیکر و مرگبار، برای شکار دشمنان در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

ویژگی های متمایز بازی پابجی
‏این بازی با کیفیت گرافیکی بالا، نورپردازی مطلوب، افزودن نقشه Erangel، ‏برخورداری از اسلحه ها و مودهای متنوع، جذاب و به روز شده نظیر: مود زامبی، مود Arcade، مود War، مود Team Deathmatch و مود Payload، همراه با صداگذاری عالی و وجود افکت های صوتی نزدیک به واقعیت، ‏امکان بازی آنلاین را برای بازیکنان در هر نقطه از جهان فراهم کرده است.
 خرید یوسی
موارد مورد نیاز برای اجرای پابجی
همانطور که متوجه شدید؛ پابجی (PUBG)، جدالی است بر سر زنده ماندن که سرعت حرف اول را می زند. این بازی مهیج که الهام گرفته از فیلمBattle Royale ، ساخته شده توسط کره جنوبی و نشر داده شده توسط شرکت هلدینگ چینی تنسنت (Tencent) می باشد به حداقل اندروید 5.1 و حافظه حداقل ۲ گیگابایت، برای سیستم عامل اندروید و برخورداری از آی او اس (IOS) نسخه ۹ و حداقل رم یک گیگابایت برای سیستم عامل  IOSنیاز دارد.
 
نکات قابل توجه در بازی پابجی
  1. اگر در بازی پابجی، با پینگ زیاد مواجه می شوید، مشکل از دی ان اس (DNS) است. یکی از معروف ترین DNS ها، DNS 1.1.1.1 برای Cloud Flare نام دارد.
    این بازی به دیوایس های متوسط رو به بالا و قوی برای اجرا شدن نیاز دارد.
    از آنجا که در صورت پاک شدن بازی و یا تعویض گوشی تمام اطلاعات و مراحل بازی، پاک خواهد شد، حتما به ذخیره اکانت خود بر روی شبکه های اجتماعی و گوگل اقدام کنید.
    اگر در ماموریت های فرعی یوسی خرج کنید و پیروز میدان شوید، چند برابر یوسی خرج شده بدست خواهید آورد.
    در هنگام بازی از غیر فعال بودن فیلترشکن (VPN)و همگام سازی پس زمینه موبایل خود اطمینان حاصل کنید.
به کدام سایت برای خرید یوسی اعتماد کنیم؟
بهترین سایت خرید یوسی پابجی کدام است؟ سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به آن اعتماد کنیم؟ کدام سایت ارزانترین یوسی را در سریعترین زمان ممکن به ما می دهد؟ و... سوالاتی از این دست بسیارند که ذهن علاقمندان به بازی پابجی موبایل را به خود درگیر کرده است. توجه داشته باشید سایت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند، اما آنچه اهمیت دارد میزان اطمینان از عملکرد سایت و داشتن اعتبار است. پیشنهاد ما به شما سایت جمینجا است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد. برای مراجعه به این سایت تنها کافیست وارد سایت https://geminja.com شده تا پاسخگوی تمام نیازهای خود باشید.
 
پابجی موبایل
آنچه درباره جمینجا باید بدانید؟
سایت جمینجا با برخورداری از تمام مجوزهای لازم، بستری قانونی، امن، مطمئن و راحت را برای آنچه شما در بازی به آن احتیاج دارید، فراهم کرده است. این سایت با بهره مندی از یک تیم پشتیانی فعال، که در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازهای کاربران گرامی می باشند، تضمین کننده بهترین قیمت یوسی پابجی موبایل در کمترین زمان ممکن است و چون دارای نماد اعتماد الکترونیکی است با خیالی آسوده می توانید خریدتان را انجام دهید.

مقدار یوسی های ارائه شده در جمینجا
بازی پابجی با القا کردن هیجان زیاد در کاربر، بازیکن را تشویق می کند تا کیفیت و سرعت بازی و قدرت کاراکتر خود را افزایش دهد. بدین منظور نیاز است تا مقدار یوسی موجود در بازی را افزایش دهید. شما می توانید با توجه به بودجه و نیازتان (UC) مورد نظرتان را از سایت معتبر جمینجا تهیه کنید. سایت جمینجا با ارائه یوسی با مقادیر 13، 31، 63، 198، 340،690، 1875، 4000 و8400 با رِنج قیمت 14.900 تا 3.599.900 تومان به بازی تان جذابیت، کیفیت و هیجان بیشتری می بخشد.

ارسال فوری و ارزان یوسی در جمینجا
در یک بازی آنلاین مانند پابجی، پول درون برنامه ای اهمیت زیادی دارد،. این پول درون برنامه ای را می توانید هم به صورت رایگان (بسیار زمانبر است) جمع آوری کنید و هم از سایت های فعال در این زمینه همچون جمینجا، خریداری کنید و به راحتی، در سریعترین زمان و با کمترین قیمت، حساب بازی پابجی خود را با خرید آنلاین  یوسی، از طریق آیدی و اسم اکانت در سایت جمینجا شارژ نمایید و در بازه زمانی 5 الی 30 دقیقه مقدار یوسی مورد نظرتان را دریافت کنید.

جمع بندی:

یوسی (UC) پابجی این امکان را به شما می دهد تا گیم پلی و کاراکترهای بازی را سفارشی سازی کنید، به ویژگی هایی نظیر: lucky spin و  Elite Passدسترسی داشته باشید و اسلحه، اسکین ، چتر نجات و لباس های جدید را خریداری کنید. جمینجا یک سایت کاملا معتبر و قانونی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی می باشد. این سایت با پشتیبانی فعال 24 ساعته خود از طریق تلفن و تلگرام، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیاز شما کاربران است و ارزان ترین یوسی پابجی را در فاصله زمانی 5 الی 30 دقیقه ای در اختیارتان قرار می دهد.
https://jahannews.com/vdcawwnai49nu01.k5k4.html
jahannews.com/vdcawwnai49nu01.k5k4.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *