سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

عاقبت آویزان شدن از خودرو +فیلم

پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 820634
شیرین کاری سرنشین یک خودروی در حال حرکت، کار دست راننده داد.
عاقبت آویزان شدن از خودرو +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که در آن سرنشین یک خودروی پژو پارس  با آویزان شدن از خودروی در حال حرکت، اقدام به انجام حرکات نمایشی می‌کند.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: بیرون آمدن سرنشین سواری پژو پارس از خودروی در حال حرکت در معابر شهر رشت اتفاق افتاد اما پلاک این خودرو متعلق به یکی از شهر‌های مازندران بود به همین دلیل توقیف خودرو در دستور کار ماموران راهنمایی و رانندگی استان قرار گرفت.

او افزود: راننده  این خودرو شناسایی و خودروی وی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ بیگلری ادامه داد: بر اساس قانون، مسئولیت خودرو و سرنشینان آن با راننده است و اگر سرنشینان بخواهند اقدام به حرکات هنجارشکنانه و خطرناک در خودروی در حال حرکت انجام دهند شخص راننده باید پاسخگوی قانون باشد.

او گفت: فردی که خود را از ماشین در حال حرکت آویزان و اقدام به انجام حرکات نمایشی کرده بود اگر دچار حادثه می‌شد مسئولیت آن متوجه راننده می‌شد و بیمه نیز هیچ مسئولیتی در خصوص پرداخت خسارت و دیه نداشت

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات، نسبت به حرکات خطرناک سرنشینان حتی نبستن کمربند ایمنی واکنش نشان دهند تا برای خود یا دیگران خطری ایجاد نشود.
 
https://jahannews.com/vdcaewnay49nui1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaewnay49nui1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *