سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

ماجرای ساخت سریال گیلدخت چیست؟

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۵
کد مطلب: 820625
شیدا اسلامی گفت: گیلدخت داستانی ایرانی، اما با مضمون و پیامی جهانی است. این سریال نشان می‌دهد که ایرانی‌ها انسان‌هایی وطن‌پرست بوده و امنیت خانواده و کشورشان برایشان حائز اهمیت است و نشان‌دهنده تصویر یک ایران مقاوم به مردم دنیاست.
ماجرای ساخت سریال گیلدخت چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسکانیوز، شیدا اسلامی، مدیر سابق روابط عمومی معاونت برون‌مرزی صدا و سیما  درباره دلیل ساخته شدن سریال گیلدخت در معاونت برون‌مرزی عنوان کرد: تولید سریالی با داستان ایرانی و در لوکیشن داخل ایران منافاتی با مأموریت‌های معاونت برون‌مرزی صداوسیما ندارد.

وی افزود: هدف معاونت برون مرزی صدا و سیما در حوزه تولیدات نمایشی، فقط ساخت فیلم درباره کشورهای خارجی نیست. ساخت آثاری درباره زندگی و تاریخ ایرانیان نیز می‌تواند مخاطب خارجی را به خود جذب کند و آنان را با سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: گیلدخت داستانی ایرانی، اما با مضمون و پیامی جهانی است. این سریال نشان می‌دهد که ایرانی‌ها انسان‌هایی وطن‌پرست بوده و امنیت خانواده و کشورشان برایشان حائز اهمیت است و نشان‌دهنده تصویر یک ایران مقاوم به مردم دنیاست.

اسلامی ادامه داد: همچنین ذکر این نکته ضروری است که ما از طریق کانال فارسی شبکه آی‌فیلم، در ایران هم مخاطب داریم، ضمن اینکه تمام شبکه‌های برون‌مرزی که پخش فیلم و سریال دارند، آثار ایرانی را نمایش می‌دهند و قصدشان نشان دادن سیمای واقعی ایران، دور از سیاه نمایی‌های غرب و نیز نمایش سبک زندگی ایرانی و اسلامی به دنیاست.

وی همچنین اظهار کرد: موضوعات جهان شمول و مشترکات بشری نظیر آنچه گیلدخت به آن پرداخته است، می‌تواند مردم دنیا از هر نژاد و کشوری را حول آن مفاهیم مشترک به تفاهم برساند و از این دریچه به معرفی ایران بپردازد.

اسلامی در پایان تاکید کرد: در طول عمر معاونت برون‌مرزی سریال‌های متعددی هم تولید شده که هم داستان هم لوکیشن آنها برون مرزی بوده و این دو موضوع منافاتی با هم ندارند. البته در دوره جدید اعلام شده که نگارش چند اثر با موضوع دغدغه‌های مخاطبان برون‌مرزی و جبهه مقاومت در دست انجام است و تولیدات برون‌مرزی در اولویت هستند.
https://jahannews.com/vdcauwnam49nui1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauwnam49nui1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت تمام عزیزانی که زحمت کشیدنبرای ساختن این سریال من دست یک یک عزیزنمرا میبوسم.