پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

رونقی دروغ بود برید سراغ توماج!

سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 820603
روز‌های گذشته اکانت‌های برانداز و برخی خبرنگاران مرتباً از حال وخیم حسین رونقی خبر می‌دادند. گفته بودند او اعتصاب غذا کرده و هر دو پایش نیز شکسته است
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، روز‌های گذشته اکانت‌های برانداز و برخی خبرنگاران مرتباً از حال وخیم حسین رونقی خبر می‌دادند. گفته بودند او اعتصاب غذا کرده و هر دو پایش نیز شکسته است، اما حالا با آزاد شدن رونقی و انتشار تصاویری از او مشخص شد نه اعتصاب غذایی در کار بوده و نه پایی شکسته است. کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی این قضیه را مصداقی از رویه‌های دروغ‌سازی شبکه‌های رسانه‌ای تروریسی تعبیر کردند، البته کاربران به نقد باورپذیری برخی در شبکه‌های اجتماعی نیز پرداختند و ضعف جریان رسانه‌ای در تبیین این موارد را نقد کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است. 
 
عبدالله گنجی:
بعضی از کسانی که هر روز اینجا خود را برای تشییع جنازه رونقی آماده می‌کردند، امروز که او را خارج از محیط زندان دیدند، شوکه شدند و این شهامت را داشتند که بپرسند این همه دروغ چرا؟ شما تازه فهمیدید بازی خورده‌اید و این دروغ را پذیرفتید، ما بیش از دو ماه است دروغ می‌شماریم از ده‌ها هزار گذشته. 
 
 حمزه غالبی:
اخبار مربوط به حسین رونقی معلوم بود دروغ است. به جای اینکه از دروغگویی حسین‌رونقی‌ها شاکی باشید، نگران زودباوری خودتان باشید و آسیب‌پذیری‌تان در مقابل کسانی که برنامه‌ریزی شده دروغ می‌گویند. 
 سامان ماهور:
دیدید سر قضیه آن حسین رونقی چطور در خصوص پای شکسته و اعتصاب غذایش به شما دروغ گفتند؟‌ای کاش بفهمید... اگر بفهمید. 
 
سعید خلخالی:
درسته پا‌های حسین رونقی رو نشکسته بودن ولی اعتصاب غذا که... جان؟ اعتصاب غذا هم نکرده بود؟! پس جان توماج صالحی در خطر است...!
 
 حسین دارابی:
[با اشاره به تصویر منتشرشده از رونقی]: حسین رونقی بعد از ۶۰ روز اعتصاب غذا و شکستن پا‌ها در شکنجه، چشمش هم داره کور میشه و گفتن دو روز دیگه هم دووم نمیاره! این‌ها دروغ‌هایی است که حسن رونقی داداش حسین این چند روز گفته و اینترنشنال هم پخش کرده #امپراتوری دروغ!
 
 محمدحسین آزادبخت:
هم‌۶۴ روز اعتصاب غذا و هم شکسته شدن و خرد شدن دو پای حسین رونقی که هفته‌ها توسط اعضای خانواده‌اش با پمپاژ خبری رسانه‌های کثیف سعودی مطرح می‌شد، دروغ از آب درآمد. به همین سادگی با دروغ عملیات روانی می‌کنند و حالا بعد از تصاویر آزادی به روی خودشان هم نمی‌آورند. کاش بعضی بفهمند... 
 
 احمد روستایی:
آزادی رونقی نشون داد که چقدر برخی‌ها در این فجازی جوزده هستند و سطح سوادرسانه‌ای تا چه حد آسیب‌پذیره. امثال حسن رونقی که دروغ منتشر می‌کردند، حالا باید مجازت بشوند، آن هم از طرف خود مردم تا دیگه کسی اینقدر راحت دروغ پخش نکنه، البته نقص رسانه ما هم هست که بلد نیست زودتر شفاف‌سازی کنه. 
 
 علی‌اکبر رائفی‌پور:
در جریان تحصن مجلس ششم برخی نمایندگان با کیف به دستشویی می‌رفتند! با پیدا شدن کاغذ ساندویچ کاشف به عمل آمد که نمایندگان اصلاح‌طلب داخل کیف ساندویچ می‌گذارند و اینگونه بود که پس از اعتصاب غذای‌شان، اضافه وزن هم گرفتند! این اتفاق آن سال‌ها سوژه طنز هنرمندان نیز شد. #حسین رونقی
 
 رضا یزدان‌پرست:
رونقی بیشتر از اینکه اعتصاب غذا کرده باشه، صرفاً اعتصاب میان‌وعده کرده.
 
 آرش عاقبتی:
آن روی دیگر قهرمان‌سازی‌های دروغین از امثال رونقی، ترور رسانه‌ای و دیوسازی از امثال سیداحسان حسینی است. این شورش بر پایه «دروغ» بنا شده است. لشکری از دروغگو‌ها و دروغ‌پسند‌ها هستند که گذر زمان بیشتر و بیشتر آن‌ها را رسوا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
شارلاتان‌بازی درباره وضعیت جسمی رونقی
روزنامه‌ نگار اصلاح‌ طلب: کل پروژه «حسین رونقی» بر پایه دروغ است
https://jahannews.com/vdcgzz97wak9x34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz97wak9x34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها را باید اعدام کرد فقط اعدامشان کنید رافت اسلام هم حدی دارد . ....
Iran, Islamic Republic of
هیچ بنایی روی فوندانسیون دروغ وتهمت دوام نخواهداورد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت . .
شمه
Iran, Islamic Republic of
صد در صد دروغ پایدار نیست.
Iran, Islamic Republic of
دروغ پایه های ایمان و اعتقاد مردم و رو تخریب میکنه و به راحتی قابل ترمیم نیست ...
Iran, Islamic Republic of
ایکاش ما هم در ارائه گزارش سرعت داشتیم و نمی گذاشتیم این افراد اینطور دروغها را به خورد ملت بدهند . دروغ گفته میشه اگر به موقع آن را فاش نکنیم در اذهان می ره خصوصا نوجوانان و چوانان و درست کردن آن خیلی سخته. تازه اگر بتونیم درستش کنیم
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر خیلی زود حقیقت عیان شد..