جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۵

سفیر آلمان به وزارت خارجه احضار شد

دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 820523
در پی پیشگامی آلمان برای برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد رویدادهای اخیر کشورمان و تکرار اظهارات مداخله‌جویانه و بی‌پایه و اساس مقامات آلمانی، هانس اودو موتسل، سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.
احضار سفیر آلمان به وزارت خارجه
به گزارش جهان نيوز، در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی به سفیر این کشور ابلاغ گردید.

همچنین به سفیر آلمان گفته شد قطعنامه اخیر نشست ویژه شورای حقوق بشر گامی اشتباه بر اساس رویکردی کاملا سیاسی و ابزاری نسبت به حقوق بشر می باشد و  از اساس مردود است و جمهوری اسلامی ایران با هر ساز و کاری که بر مبنای آن تعریف شده، همکاری نخواهد کرد.

 همچنین تصریح گردید همراهی آلمان و سایر کشورهای اروپایی با تحریم های یکجانبه آمریکا که موجب نقض فاحش حقوق بشر مردم ایران گردیده، این کشورها را فاقد هر گونه وجاهت و صلاحیت برای طرح ادعاهای حقوق بشری می سازد.
سفیر آلمان اظهار داشت: مراتب را در اسرع وقت به مقامات کشورش منعکس خواهد کرد.

بر اساس گزارش ایسنا، سفیر آلمان در تهران  پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در  واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
https://jahannews.com/vdchivn6x23nimd.tft2.html
jahannews.com/vdchivn6x23nimd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ازاین همه احضار خسته نشدید؟ چرا اخراج نمیکنید؟
United Kingdom
چرا جدی برخورد نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
چه خوب بود سفیران را اگر برای بار دوم احضار می کردی می تونستی اون و بزنی!!!!خخخخخ
شجاع
Iran, Islamic Republic of
تنها راه اخراجه
Iran, Islamic Republic of
این ها رو اخراج کنید
همه چیز درست میشه