جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

قیمت مرغ ۱۰ هزار تومان زیر قیمت مصوب شد

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب: 820469
در حالی قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان است که امروز قیمت مرغ گرم تازه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار ۵۳۲۰۰ تومان اعلام شد.
قیمت مرغ ۱۰ هزار تومان زیر قیمت مصوب شد
به گزارش جهان نيوز، ایوب فصاحت مدیرعامل میادین و تره بار تهران گفت: گوشت مرغ تازه از صبح امروز (یکشنبه،6 آذرماه) با قیمت هر کیلوگرم 53200 تومان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار عرضه می‌شود.

این در حالی است که قیمت مصوب مرغ گرم در حال حاضر 63 هزار تومان است.

یوسفخانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران در این باره می گوید: به دلیل اینکه الان عرضه مرغ زیاد و تقاضا کمتر است، قیمت مرغ گرم در بازار زیر قیمت مصوب در مراکز عرضه به دست مردم می رسد.

وی افزود: پیش بینی این است که ما تا پایان سالجاری در بحث تولید و عرضه مرغ هیچگونه مشکلی نداریم. تولید و عرضه کافی است و بیش از مصرف تولید انجام می‌شود.

تولیدکنندگان جوجه ریزی بیش از مصرف داخل الان انجام شده است و تا پایان سال بازار به همین روند ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران تصریح کرد: با تولید 108 میلیون قطعه جوجه در ماه برای مصرف داخل، مازاد تولید داریم.
https://jahannews.com/vdcg3z97yak9xt4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3z97yak9xt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این الان از افتخارات دولت حساب میشه ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم توان خرید مرغ ندارن قیمت ها پایین اومده . احسنت بر دولت انقلابی که قیمت مرغرا پایین اورد . شاید هم از رشد اقتصادی است