پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

درگیری مسلحانه مرزبانان با معاندین در بدو ورود به ایران/ شرور مسلح در مرز سراوان به هلاکت رسید

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 820465
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک نفر از اشرار مسلح طی درگیری با مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.
درگیری مسلحانه مرزبانان با معاندین در سراوان
به گزارش جهان نیو‌ز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود عده‌ای از اشرار و معاندین به خاک کشور مطلع شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه اقدام کردند.
 
وی با بیان اینکه مرزبانان پس از مشاهده اشرار به صورت مسلحانه و با آتش پرحجم با آنها درگیر شدند، افزود: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج تیغه خشاب و 85 تیر جنگی مربوطه و 11 جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت در این درگیری کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مرزداران استان با هرگونه اعمال خلاف قانون، به ویژه شرارت، قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.
https://jahannews.com/vdccexq4p2bqi08.ala2.html
jahannews.com/vdccexq4p2bqi08.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت ای دلیرمردان مرزبان امنیت مرزها مدیون فداکاری شما عزیزان است.