جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۳
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

خطر مرگ از بیخ گوش آلمان گذشت/ معمای پیچیده صعود با چهار مدعی +فیلم

دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 820460
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
خطر مرگ از بیخ گوش آلمان گذشت +فیلم
گروه ورزشی جهان نيوز: دور دوم از مرحله مقدماتی گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز یکشنبه بین تیم های اسپانیا و آلمان در ورزشگاه البیت پیگیری شد که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک رسیدند تا تکلیف صعود کننده ها به روز آخر کشیده شود.

بر اساس گزارش مهر، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در شرایطی به مصاف هم رفتند که ژرمن ها در بازی اول مغلوب ژاپن شدند و برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود مجبور به گرفتن امتیاز از حریف بودند. در مقابل اسپانیایی ها با پیروزی پرگل برابر کاستاریکا خیالی آسوده تر داشتند و برای قطعی کردن صعودشان جنگیدند.

هر دو تیم با انگیزه رسیدن به پیروزی موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و به گل هم رسیدند اما در بازبینی گل ها مردود شد تا این که در دقیقه ۶۲ اسپانیایی ها در یک ضد حمله توسط موراتا به گل برتری دست پیدا کردند تا آلمان در آستانه حذف قرار بگیرد.

بعد از این گل ژرمن ها چند تعویض انجام دادند تا شاید بتوانند از این شکست فرار کنند و با حداقل امتیازی بازی را ترک کنند و بالاخره در دقیقه ۸۳ موفق شدند به خواسته خود برسند. «نیکلاس فولکورگ» با توپ ربایی درون محوطه جریمه و شوتی محکم و تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

در پایان رقابتهای دور دوم این گروه تیم ملی فوتبال اسپانیا با ۴ امتیاز صدرنشین است و شانس اول صعود از گروه است. تیم‌های ژاپن و کاستاریکا با ۳ امتیاز و آلمان با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در روز پایانی مسابقات این گروه تیم ملی آلمان به مصاف کاستاریکا خواهد رفت و اسپانیا با ژاپن دیدار می کند تا تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شود.
 
https://jahannews.com/vdch-vn6v23nikd.tft2.html
jahannews.com/vdch-vn6v23nikd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اسپانیا میبره یا آلمان؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اسپانیا بهتر بازی میکنه
Iran, Islamic Republic of
تساوی بین آلمان با اسپانیا ساختگی بود مثل تساوی انگلیس با امریکا. چرا افشاگری نکردید؟