سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

رسانه صهیونیست: در جام جهانی فهمیدیم چقدر منفور هستیم

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 820444
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال اذعان کرد که آنها در قطر فهمیدیدند، چقدر بین جهان عرب منفور است.
رسانه صهیونیست: در جام جهانی فهمیدیم چقدر منفور هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال در قطر پرداخت و به منفور بودن این رژیم میان کشورهای عربی اذعان کرد.

طبق گزارش وبگاه شبکه «المیادین»، خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با بیان اینکه درک کرده‌اند «اسرائیل تا چه اندازه در جهان عرب منفور است»، خاطرنشان کردند: «نه تنها دولت‌ها و حاکمان بلکه نفرت از اسرائیل در بین مردم کوچه و خیابان نیز وجود دارد».

طبق این گزارش، خبرنگاران این رسانه صهیونیست می‌گویند که «بعد از 10 روز اقامت در دوحه نمی‌توانیم که ما در اینجا به چه چیزهایی مواجه هستیم. ما نمی‌خواهیم خوب جلوه کنیم اما احساس می‌کنیم که همه از ما نفرت دارند».
 
خبرنگاران صهیونیست افزودند: «در خیابان، فلسطینی‌ها، ایرانی‌ها، قطری‌ها، مراکشی‌ها، سوری‌ها، اردنی‌ها، مصری‌ها و لبنانی‌ها با چشمان پر از نفرت به ما نگاه می‌کنند. جالت توجه اینکه برخی سعودی‌ها هم چنین حسی به ما دارند».
https://jahannews.com/vdcjxyeoxuqe8xz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxyeoxuqe8xz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل جنایتکار و غاصب
میر قلیچ
Iran, Islamic Republic of
نه میخواستید واستون - با این کودک کشی- فرش قرمز هم پهن کنند؟؟؟؟
رژیم کودک کش جلاد! اضمحلالتان حتمی است.